KLOCKI ZIMMERMANN
Wysokiej jakości zamiennik fabrycznie montowanych klocków hamulcowych, wykonany dokładnie według specyfikacji producenta samochodu. W komplecie klocków hamulcowych znajdziemy wszystkie potrzebne elementy; blaszki zapewniające cichą prace, blaszki prowadnic, oraz czujniki zużycia – jeśli fabryczne klocki są również w nie wyposażone. W zależności od wymagań producenta samochodu, do produkcji klocków firma Zimmermann dobiera odpowiednią mieszankę cierną z 25 komponentów aby zapewnić oczekiwane parametry pracy hamulców uzyskując wysoką jakość i bezpieczeństwo. Wprowadzenie na rynek nowego produktu często jest poprzedzone nawet trzy letnimi testami, w rezultacie których pozytywne wyniki są zatwierdzone przez „OE Approvals“
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS ES300h 2.5 Hybrid 2019-
- Klocki tył LEXUS NX200 2.0 (150 km) 2014-
- Klocki tył LEXUS NX200t 2.0 Turbo (235 km) 2014-2021
- Klocki tył LEXUS NX300h 2.5 Hybrid (194 km) 2014-2021
- Klocki tył LEXUS RX200t 2.0 Turbo (238 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2016-
- Klocki tył LEXUS UX250h 2.0 Turbo Hybrid 2019-
- Klocki tył LEXUS (USA) ES350 3.5 2019-
- Klocki tył LEXUS (USA) NX200t 2.0 Turbo 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) NX300h 2.5 Hybrid 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 Hybrid 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) UX200 2.0 Turbo 2019-
- Klocki tył LEXUS (USA) UX250h 2.0 Turbo Hybrid 2019-
- Klocki tył TOYOTA Camry 2.5 Hybrid 2019-
- Klocki tył TOYOTA C-HR 1.2 Turbo (115 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA C-HR 1.8 hybriDiesel (122 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA C-HR 2.0 hybriDiesel (184 km) 2019-
- Klocki tył (dla tarcz 317mm) TOYOTA Rav 4 (V) 2018- 2.5 hybriDiesel 4WDiesel 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Avalon (XX50) 2.5 Hybrid 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Avalon (XX50) 3.5 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Camry 2.5 electric PB 2018-
- Klocki tył (Elektryczny hamulec postojowy) TOYOTA (USA) Camry 2.5 HybriDiesel PB 2018-
- Klocki tył (Elektryczny hamulec postojowy) TOYOTA (USA) Camry 3.5 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) C-HR 2.0 2017-
- Klocki tył TOYOTA (USA) RAV 4 2.5 2019-
- Klocki tył TOYOTA (USA) RAV 4 2.5 Hybrid 2019-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS ES300h 2.5 Hybrid 2019-
- Klocki tył LEXUS NX200 2.0 (150 km) 2014-
- Klocki tył LEXUS NX200t 2.0 Turbo (235 km) 2014-2021
- Klocki tył LEXUS NX300h 2.5 Hybrid (194 km) 2014-2021
- Klocki tył LEXUS RX200t 2.0 Turbo (238 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2016-
- Klocki tył LEXUS UX250h 2.0 Turbo Hybrid 2019-
- Klocki tył LEXUS (USA) ES350 3.5 2019-
- Klocki tył LEXUS (USA) NX200t 2.0 Turbo 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) NX300h 2.5 Hybrid 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 Hybrid 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) UX200 2.0 Turbo 2019-
- Klocki tył LEXUS (USA) UX250h 2.0 Turbo Hybrid 2019-
- Klocki tył TOYOTA Camry 2.5 Hybrid 2019-
- Klocki tył TOYOTA C-HR 1.2 Turbo (115 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA C-HR 1.8 hybriDiesel (122 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA C-HR 2.0 hybriDiesel (184 km) 2019-
- Klocki tył (dla tarcz 317mm) TOYOTA Rav 4 (V) 2018- 2.5 hybriDiesel 4WDiesel 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Avalon (XX50) 2.5 Hybrid 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Avalon (XX50) 3.5 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Camry 2.5 electric PB 2018-
- Klocki tył (Elektryczny hamulec postojowy) TOYOTA (USA) Camry 2.5 HybriDiesel PB 2018-
- Klocki tył (Elektryczny hamulec postojowy) TOYOTA (USA) Camry 3.5 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) C-HR 2.0 2017-
- Klocki tył TOYOTA (USA) RAV 4 2.5 2019-
- Klocki tył TOYOTA (USA) RAV 4 2.5 Hybrid 2019-
Smart
Klocki sprawują się super. Jest poprawa w hamowaniu. Może pylą troszkę więcej ale coś za coś.