KLOCKI ZIMMERMANN
Wysokiej jakości zamiennik fabrycznie montowanych klocków hamulcowych, wykonany dokładnie według specyfikacji producenta samochodu. W komplecie klocków hamulcowych znajdziemy wszystkie potrzebne elementy; blaszki zapewniające cichą prace, blaszki prowadnic, oraz czujniki zużycia – jeśli fabryczne klocki są również w nie wyposażone. W zależności od wymagań producenta samochodu, do produkcji klocków firma Zimmermann dobiera odpowiednią mieszankę cierną z 25 komponentów aby zapewnić oczekiwane parametry pracy hamulców uzyskując wysoką jakość i bezpieczeństwo. Wprowadzenie na rynek nowego produktu często jest poprzedzone nawet trzy letnimi testami, w rezultacie których pozytywne wyniki są zatwierdzone przez „OE Approvals“
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) ALFA ROMEO Giulietta (940) 1.4 Turbo (170 km) 2010-
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 1.75 Turbo (232 km) 2010-2014
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 1.75 Turbo (240 km) 2014-
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2014-
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2010-
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 2.0 Turbo Diesel (175 km) 2014-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) ALFA ROMEO Giulietta (940) 1.4 Turbo (170 km) 2010-
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 1.75 Turbo (232 km) 2010-2014
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 1.75 Turbo (240 km) 2014-
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2014-
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2010-
- Klocki przód ALFA ROMEO Giulietta (940) 2.0 Turbo Diesel (175 km) 2014-
Smart
Klocki sprawują się super. Jest poprawa w hamowaniu. Może pylą troszkę więcej ale coś za coś.