Tarcze ATE Power Disc 24.0320-0234.1
Indeks: 24.0320-0234.1
Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)
Średnica: 330 [mm]
Grubość tarczy hamulcowej: 20 [mm]
Typ tarczy hamulcowej: wentylowane
Ilość otworów: 5
wysoko nawęglany pokryty ze śrubami MAPP-Code
Inne kody: 34206790362
TARCZE ATE POWERDISC
Ate PowerDisc zostały wyposażone w łukowate nacięcia na powierzchni, które pełnią kilka funkcji; przede wszystkim oczyszczają powierzchnię klocków z brudu utrzymując wysoką wydajność hamulców w każdych warunkach. Podczas pracy hamulców w wysokiej temperaturze na styku powierzchni klocków i tarcz wytwarzają się gazy które zmniejszają współczynnik tarcia i osłabiają działanie hamulców, wykonane nacięcia na tarczy skutecznie eliminują to zjawisko utrzymując właściwą skuteczność hamulców podczas intensywnej pracy hamulców.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 2.0 Turbo -20 184 km 2011-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2012-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2010-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 3.0 -28 245 km 2010-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 3.0 Turbo Diesel 30d 258 km 2010-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 3.0 Twin Turbo -35 306 km 2010-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 313 km 2011-2017
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 2.0 Turbo -20 184 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 2.0 Turbo -28 245 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 3.0 Turbo -35 306 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 3.0 Turbo Diesel 30d 258 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 3.0 Turbo M40 360 km 2016-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 313 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW (USA) X3 2.0 Turbo F25 2011-2017
- Tarcze tył BMW (USA) X3 3.0 F25 2011-2017
- Tarcze tył BMW (USA) X3 3.0 Twin Turbo F25 2011-2017
- Tarcze tył BMW (USA) X4 2.0 Turbo -28 2014-
- Tarcze tył BMW (USA) X4 3.0 Tuirbo -35 2014-
- Tarcze tył BMW (USA) X4 3.0 Tuirbo M40 2016-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 2.0 Turbo -20 184 km 2011-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2012-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2010-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 3.0 -28 245 km 2010-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 3.0 Turbo Diesel 30d 258 km 2010-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 3.0 Twin Turbo -35 306 km 2010-2017
- Tarcze tył BMW X3 (F25) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 313 km 2011-2017
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 2.0 Turbo -20 184 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 2.0 Turbo -28 245 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 3.0 Turbo -35 306 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 3.0 Turbo Diesel 30d 258 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 3.0 Turbo M40 360 km 2016-2018
- Tarcze tył BMW X4 (F26) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 313 km 2014-2018
- Tarcze tył BMW (USA) X3 2.0 Turbo F25 2011-2017
- Tarcze tył BMW (USA) X3 3.0 F25 2011-2017
- Tarcze tył BMW (USA) X3 3.0 Twin Turbo F25 2011-2017
- Tarcze tył BMW (USA) X4 2.0 Turbo -28 2014-
- Tarcze tył BMW (USA) X4 3.0 Tuirbo -35 2014-
- Tarcze tył BMW (USA) X4 3.0 Tuirbo M40 2016-
S204 Mercedes
W połączeniu z klockami TRW Cotec to super połączenie jedyny minus to bicie które po połowie roku wyszło. Po roku bicie jest już nie znośne przy hamowaniu z 200km/h to chce kierownice wyrwać jak zejdzie do 80km/h ( w miarę grzania się bardziej bije ). Raczej następnym razem będę szukał czegoś innego.
Golf 4
Długo działały bez problemów i wg mojej oceny poprawnie a może więcej niż poprawnie.
Nagle zaczęły bić.
Zostały podtoczone i nadal sa w aucie
Gdybym miał kupić po raz drugi - też bym je wybrał
Mercedes
Super tarcze sporo lepsze od standardowych polecam.
Volvo s60
Wszyscy odradzali, bo ponad połowa tego produktu podobno wraca na reklamację. Jednak stwierdziłem, że to konkurencja robi hałas i przetestuję sam. No i jednak mieli rację, totalny szmelc. Bicie podczas hamowania od początku, w dodatku ta niby super powłoka antykorozyjna... Po pół roku ruda się pokazała. Dno!