Tarcze ATE Power Disc 24.0322-0231.1
Indeks: 24.0322-0231.1
Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)
Średnica: 257 [mm]
Grubość tarczy hamulcowej: 22 [mm]
Typ tarczy hamulcowej: wentylowane
Ilość otworów: 4
pokryty ze śrubami MAPP-Code
Inne kody: 55700920
TARCZE ATE POWERDISC
Ate PowerDisc zostały wyposażone w łukowate nacięcia na powierzchni, które pełnią kilka funkcji; przede wszystkim oczyszczają powierzchnię klocków z brudu utrzymując wysoką wydajność hamulców w każdych warunkach. Podczas pracy hamulców w wysokiej temperaturze na styku powierzchni klocków i tarcz wytwarzają się gazy które zmniejszają współczynnik tarcia i osłabiają działanie hamulców, wykonane nacięcia na tarczy skutecznie eliminują to zjawisko utrzymując właściwą skuteczność hamulców podczas intensywnej pracy hamulców.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód (Wentylowane) FIAT Grande Punto 1.2 2006-2010
- Tarcze przód FIAT Grande Punto 1.3 Turbo Diesel (75 km) 2006-2010
- Tarcze przód FIAT Grande Punto 1.4 2006-2010
- Tarcze przód FIAT Grande Punto Van 1.3 Turbo Diesel 2007-2012
- Tarcze przód FIAT Punto 0.9 Turbo 2012-2018
- Tarcze przód FIAT Punto 1.2 2012-2018
- Tarcze przód FIAT Punto 1.3 Turbo Diesel 2012-2018
- Tarcze przód FIAT Punto 1.4 2012-2018
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.2 2009-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.2 2010-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.3 Turbo Diesel (74 km) 2009-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.3 Turbo Diesel (74 km) 2010-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.4 (104 km) 2009-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.4 (104 km) 2010-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.4 (76 km) 2009-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.4 (76 km) 2010-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Van 0.9 Turbo 2013-2018
- Tarcze przód (256mm) FIAT Punto Van 1.3 Turbo Diesel 2012-2018
- Tarcze przód (256mm) OPEL ADAM 1.0 Turbo (115 km) 2014-
- Tarcze przód (256mm) OPEL ADAM 1.0 Turbo (90 km) 2014-
- Tarcze przód OPEL ADAM 1.2 (70 km) 2012-
- Tarcze przód OPEL ADAM 1.4 (100 km) 2012-
- Tarcze przód OPEL ADAM 1.4 (87 km) 2012-
- Tarcze przód (Wentylowane) OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.0 2006-2014
- Tarcze przód OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.2 2006-2014
- Tarcze przód OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.3 Turbo Diesel (75 km) 2006-2014
- Tarcze przód (256mm) OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.3 Turbo Diesel (90 km) 2006-2014
- Tarcze przód OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.4 2006-2014
- Tarcze przód (256mm) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.0 Turbo (90 km) 2014-2020
- Tarcze przód (256mm) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.2 (70 km) 2014-2020
- Tarcze przód (4 śruby 256mm) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.3 Turbo Diesel (75 km) 2014-2020
- Tarcze przód (256mm 4 śruby) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2014-2020
- Tarcze przód (256mm) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.4 (75 km) 2014-2020
- Tarcze przód (256mm 4 śruby) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.4 (90 km) 2014-2020
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód (Wentylowane) FIAT Grande Punto 1.2 2006-2010
- Tarcze przód FIAT Grande Punto 1.3 Turbo Diesel (75 km) 2006-2010
- Tarcze przód FIAT Grande Punto 1.4 2006-2010
- Tarcze przód FIAT Grande Punto Van 1.3 Turbo Diesel 2007-2012
- Tarcze przód FIAT Punto 0.9 Turbo 2012-2018
- Tarcze przód FIAT Punto 1.2 2012-2018
- Tarcze przód FIAT Punto 1.3 Turbo Diesel 2012-2018
- Tarcze przód FIAT Punto 1.4 2012-2018
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.2 2009-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.2 2010-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.3 Turbo Diesel (74 km) 2009-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.3 Turbo Diesel (74 km) 2010-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.4 (104 km) 2009-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.4 (104 km) 2010-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.4 (76 km) 2009-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Evo 1.4 (76 km) 2010-2012
- Tarcze przód FIAT Punto Van 0.9 Turbo 2013-2018
- Tarcze przód (256mm) FIAT Punto Van 1.3 Turbo Diesel 2012-2018
- Tarcze przód (256mm) OPEL ADAM 1.0 Turbo (115 km) 2014-
- Tarcze przód (256mm) OPEL ADAM 1.0 Turbo (90 km) 2014-
- Tarcze przód OPEL ADAM 1.2 (70 km) 2012-
- Tarcze przód OPEL ADAM 1.4 (100 km) 2012-
- Tarcze przód OPEL ADAM 1.4 (87 km) 2012-
- Tarcze przód (Wentylowane) OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.0 2006-2014
- Tarcze przód OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.2 2006-2014
- Tarcze przód OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.3 Turbo Diesel (75 km) 2006-2014
- Tarcze przód (256mm) OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.3 Turbo Diesel (90 km) 2006-2014
- Tarcze przód OPEL Corsa (D) 2006-2014 1.4 2006-2014
- Tarcze przód (256mm) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.0 Turbo (90 km) 2014-2020
- Tarcze przód (256mm) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.2 (70 km) 2014-2020
- Tarcze przód (4 śruby 256mm) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.3 Turbo Diesel (75 km) 2014-2020
- Tarcze przód (256mm 4 śruby) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2014-2020
- Tarcze przód (256mm) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.4 (75 km) 2014-2020
- Tarcze przód (256mm 4 śruby) OPEL Corsa (E) 2014-2020 1.4 (90 km) 2014-2020
S204 Mercedes
W połączeniu z klockami TRW Cotec to super połączenie jedyny minus to bicie które po połowie roku wyszło. Po roku bicie jest już nie znośne przy hamowaniu z 200km/h to chce kierownice wyrwać jak zejdzie do 80km/h ( w miarę grzania się bardziej bije ). Raczej następnym razem będę szukał czegoś innego.
Golf 4
Długo działały bez problemów i wg mojej oceny poprawnie a może więcej niż poprawnie.
Nagle zaczęły bić.
Zostały podtoczone i nadal sa w aucie
Gdybym miał kupić po raz drugi - też bym je wybrał
Mercedes
Super tarcze sporo lepsze od standardowych polecam.
Volvo s60
Wszyscy odradzali, bo ponad połowa tego produktu podobno wraca na reklamację. Jednak stwierdziłem, że to konkurencja robi hałas i przetestuję sam. No i jednak mieli rację, totalny szmelc. Bicie podczas hamowania od początku, w dodatku ta niby super powłoka antykorozyjna... Po pół roku ruda się pokazała. Dno!