• Tarcze Black Diamond Combi
Tarcze Black Diamond Combi
search

Tarcze Black Diamond Combi KBD2025COM

0 1 2 3 4
4,00/5 - 6 opinii(e)
0 1 2 3 4 3
0 1 2 3 0 2
0 1 2 0 1 0
0 1 0 1 2 0
0 0 1 2 3 1

Strona zabudowy: Tył

Indeks: KBD2025COM

Średnica: 253 [mm]

Wysokość: 61,4 [mm]

Grubość: 10 [mm]

Liczba otworów: 5+5

Otwór centrujący: 65[mm]

Typ: Pełne

Cena dotyczy 1 sztuki, wybierając 2 otrzymasz komplet: lewa i prawa

BLACK DIAMOND
489,56 zł
Dostępność: Na zamówienie 21 dni
Ilość

Zapytaj o produkt

Tarcze Black Diamond Combi

Tarcze Black Diamond Combi

Strona zabudowy: Tył

Indeks: KBD2025COM

Średnica: 253 [mm]

Wysokość: 61,4 [mm]

Grubość: 10 [mm]

Liczba otworów: 5+5

Otwór centrujący: 65[mm]

Typ: Pełne

Cena dotyczy 1 sztuki, wybierając 2 otrzymasz komplet: lewa i prawa

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Na zamówienie 21 dni

Minimalna ilość zamówienia tego produktu jest 2.

TARCZE BLACK DIAMOND COMBI

Tarcze Black Diamond produkowane w Wielkiej Brytanii z najwyższej jakości stopów. Na etapie produkcji tarcze zostają poddawane procesowi hartowania który zwiększa odporność na przegrzanie i deformację. Model tarcz Combi został wyposażony w nacięcia i nawiercenia oferując najwyższą skuteczność hamowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach. Nacięcia na powierzchni tarczy skutecznie odprowadzają gazy powstałe w procesie hamowania oraz zapobiegają zeszkleniu powierzchni klocków usuwając przegrzany materiał cierny z ich powierzchni. Nawiercenia na tarczy bardzo skutecznie odprowadzają gazy powstałe pomiędzy klockiem a tarczą zwiększając dodatkowo skuteczność układu hamulcowego podczas pracy zarówno w niskiej jak i w wysokiej temperaturze.

Tarcze Black Diamond zaliczają się do grupy performance, jakością przewyższają seryjnie montowane odpowiedniki, polecane zarówno do seryjnych klocków hamulcowych oraz pół metalicznych, do każdego samochodu w którym oczekujemy poprawy wydajności hamulców jak i eliminacji problemu deformacji tarcz. Wszystkie tarcze pokryte zostają czarną powłoką antykorozyjną, w miejscu styku z klockami nabierają standardowego stalowego koloru.

Cechy:

  • - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
  • - większa skuteczność hamulców
  • - odporność na fading
  • - czarna powłoka antykorozyjna
  • - odporność na przegrzanie
  • - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY miasto miasto, poza miastem miasto, poza miastem poza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off road tor
SPOKOJNY - -
NORMALNY -
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

Jest 6 opinii(e) - 0 1 2 3 4 4,00/5
0 1 2 3 4
(1/5

beznadzieja

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

strasznie głośne !!!!!!, huczą że jak pierwszy raz jechałem z pasażerami to przy hamowaniu zapytali przerażeni co się stało !!!, powiedzieć ze 50x głośniejsze niż oryginały to powiedzieć bardzo optymistycznie, skuteczność hamowania wcale nie lepsza niż oryginałów a powiedziałbym że nawet gorsza bo jak człowiek mocniej hamuje i słyszy to straszne buczenie,więc żeby go nie było słychać to odpuszcza nogę z hamulca, przez co efektywność jest dużo gorsza a droga hamowania dużo dłuższa


Shop owner reply (07/06/2023):
Dzi?kujemy za opinie,
Tarcze Black Diamond Combi jak ka?de tarcze nacinane i nawiercane generuj? ha?as podczas hamowania, jest to permanentn? cech? tarcz perforowanych ka?dego producenta.
Za same parametry: wspó?czynnik tarcia, initial bite, odporno?? za przegrzewanie w g?ównej mierze odpowiadaj? klocki hamulcowe, niestety decyduj?c si? na hamulce o wy?szych parametrach czy to sportowych nale?y spodziewa? si? mniejszej lub wi?kszej utraty komfortu.
Przed wyborem zestawu hamulców zach?camy do kontaktu, pomo?emy wybra? optymalne rozwi?zanie.
Pozdrawiam,
0 1 2 3 4
(5/5

Mazda CX9

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Jako edycja poprzedniego posta. Moim zdaniem pylenie i hałas mocno zależą od typu klocków. Poprzednio miałem EBC Yellow Stuff. Świetnie hamowały i były głośne po mocniejszym hamowaniu. Teraz mam Gafler Sport. Zupełna cisza przy hamowaniu, a skuteczność też spadła. Jeszcze trochę niech się dotrą i napisze co lepsze.


0 1 2 3 4
(4/5

Mazda CX-9

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Przejechane 50 000 km. Super jakość bardzo odporna na przegrzania ( zacisk nie odbijał a tarczy nic się nie stało, bicie poniżej 0,05 mm,) niedługo będę montował trzeci komplet klocków (ciężkie auto). Nie gną się jak oryginały w tym przypadku.


0 1 2 3 4
(4/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4


0 1 2 3 4
(5/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Sklep jak najbardziej godny polecenia! Szybko fachowo i solidnie,dobry kontakt z klientem i miła współpraca.Produkty zamówione w sklepie są świetnej jakości a paczki docierają w nienagannym stanie.Z pewnościa i całą przyjemnością skorzystam jeszcze nie raz.


0 1 2 3 4
(5/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4