Tarcze Brembo
Zamienniki fabrycznie montowanych tarcz hamulcowych produkowane do niemal każdego samochodu. Firma Brembo tworząc produkty na rynek wtórny kieruje się zasadą aby posiadały tą samą jakość jak OE, czyli przeznaczone na pierwszy montaż. Produkcja gładkich tarcz Brembo jest zdecentralizowana, są wytwarzane w zakładach w Europie, USA, Meksyku, Brazylii i Azji. Co pozwala zoptymalizować koszty produkcji, logistyki co przekłada się na atrakcyjną cenę końcową tarcz. Ogromne doświadczenie oraz stały rozwój w badania, nowoczesne materiały i udoskonalanie technologii produkcji pozwala oferować coraz bardziej wydajne i niezawodne tarcze hamulcowe.
System wentylacji PVT
Brembo opracowało i opatentowało nowatorski system chłodzenia tarcz który z powodzeniem wykorzystuje w swoich produktach. PVT to system pilarów wewnątrz tarczy hamulcowej który składa się z Filarów w kształcie gwiazdy ułożonych w trzech rzędach. Opracowany system pozwolił uzyskać lepsze chłodzenie tarcz o 40% w porównaniu z tarczami z tradycyjnym żebrowaniem prostym. Lepsze chłodzenie pozwala uzyskać lepsze parametry hamowania podczas intensywnej pracy hamulców i zmniejszyć ryzyko uszkodzenia tarcz. System pilarów pozwolił także na obniżenie masy tarczy co przekłada się na mniejszą masę wirującą i nieamortyzowaną co bardzo pozytywnie wpływa na osiągi samochodu.
Brembo
Firma założona w 1961r we Włoszech przez Emila Bombassei, na początku swojej działalności specjalizowała się w produkcji tarcz hamulcowych. Obecnie firma jest niekwestionowanym światowym liderem w produkcji tarcz, klocków, zacisków, przewodów oraz zestawów hamulcowych. Firma dostarcza układy hamulcowe na pierwszy montaż do najpopularniejszych samochodów użytkowych, zestawów sportowych hamulców do modernizacji i tuningu, oraz zaawansowanych układów hamulcowych do sportu motorowego w tym także Formuły 1. Wysoka jakość produktów Brembo jest wynikiem stałego rozwoju firmy w badania, nowoczesne materiały i stałe doskonalenie technologii produkcji w oparciu o testy produktów.
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył FIAT 500L 0.9 Turbo (105 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 0.9 Turbo (86 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.3 Turbo Diesel (85 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.4 (95 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.6 Turbo Diesel (104 km) 2013-
- Tarcze tył (251mm) FIAT 500L 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 0.9 Turbo (105 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 1.4 (95 km) 2013-
- Tarcze tył (251mm) FIAT 500L Trekking 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT Tipo Kombi (Mk2) 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2016-
- Tarcze tył FIAT Tipo Kombi (Mk2) 1.4 (95 km) 2016-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył FIAT 500L 0.9 Turbo (105 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 0.9 Turbo (86 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.3 Turbo Diesel (85 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.4 (95 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.6 Turbo Diesel (104 km) 2013-
- Tarcze tył (251mm) FIAT 500L 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 0.9 Turbo (105 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 1.4 (95 km) 2013-
- Tarcze tył (251mm) FIAT 500L Trekking 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT Tipo Kombi (Mk2) 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2016-
- Tarcze tył FIAT Tipo Kombi (Mk2) 1.4 (95 km) 2016-
Śmietnik
Beznadziejnej jakości tarcze, krzywe (lekko mówiąc) po zaledwie 1000km. Nie są nawet fabrycznie pomalowane przez co szybko korodują. Po zdjęciu koła piasta tarczy cała ruda po miesiącu użytkowania... Z przodu mam inne tarcze założone tego samego dnia ale były zabezpieczone i wyglądają jak nowe. Absolutnie nie polecam tych tarcz
Fiat Fiorino
Produkt godny polecenia...dobre wykonanie !!!
Honda CRV
Ładnie hamują z klockami Brembo. O pyleniu i trwałości jeszcze nic nie możńa powiedzieć.
Honda Accord 7
Polecam, bardzo dobre tarcze w porównaniu z poprzednimi, już po lekkim wciśnięciu hamulca zaczynają mocno hamować.
pylenia osobiście nie zauważyłem, brak jakiegokolwiek piszczenia, nawet jeśli są mokre.
Jakość wykonania bardzo dobra, nie ma co się dziwić w końcu brembo, mam też do nich dobre klocki tej samej firmy i jak najbardziej polecam taki zestaw.
Astra classic
świetne tarcze , minimalnie popiskują z klockami ATE
VW Golf 7 GTI
Bardzo dobre tarcze oraz obsluga w sklepie Topbrakes.pl Polecam