Tarcze Brembo XTRA
Nowa linia tarcz hamulcowych Brembo Xtra wyposażona została w nawiercenia na powierzchni traczy które poza estetycznym wyglądem zwiększają wydajność hamulców w każdych warunkach na drodze. Sposób rozmieszczenia otworów oraz ich wymiar został specjalnie zaprojektowany do każdego modelu traczy, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i wysoki wzrost skuteczności hamowania. Montaż tarcz nawiercanych Xtra skutkuje natychmiastowym zwiększeniem skuteczności hamowania, zarówno podczas codziennej spokojnej jazdy jak i podczas mocnych hamowań z dużych prędkości. Otwory eliminują poduszkę powietrzną pomiędzy klockiem a tarczą, a także oczyszczają powierzchnię klocków z zużytego materiału ciernego, utrzymując wysokie parametry hamowania. Nawiercenia na tarczy to także lepsze chłodzenie, a w konsekwencji lepsza wydajność i mniejsze ryzyko przegrzania hamulców. Wszystkie tarcze Xtra zostały zabezpieczone przed korozją za pomocą wzmocnionej powłoki UV w stalowym kolorze.
Cechy:
- - Większa skuteczność hamowania
- - Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni
- - Wydajniejsze chłodzenie o 40%
- - Oczyszczanie powierzchni klocków
- - Doskonałe parametry hamulców podczas wysokiej temperatury
- - Lakierowana powłoka UV w stalowym kolorze
Większa skuteczność hamowania
Otwory na powierzchni tarczy znacznie zwiększają skuteczność hamulców oraz reakcję na wciśnięcie pedału hamulca
Wysoki współczynnik tarcia
Podczas wysokiej temperatury dochodzi do wypalania składników z materiału ciernego klocków i w konsekwencji do powstania gazów które osłabiają działanie hamulców. Otwory na tarczy efektywnie eliminują to zjawisko usuwając gazy z powierzchni tarczy, a tym samym utrzymując wysoki współczynnik tarcia podczas intensywnej pracy hamulców.
Porównanie parametrów tarcz Brembo Xtra
Wentylacja PVT
W tarczach zastosowano opracowany i opatentowany przez Brembo nowatorski system chłodzenia tarcz. Zamiast prostych żeber jak w tradycyjnych tarczach zastosowano system Filarów wewnątrz tarczy którego wydajność jest większa o 40%. Wydajniejsze chłodzenie przekłada się na lepszą skuteczność hamulców, odporność na przegrzanie i wynikające przez nie uszkodzenia
High Carbon
Do budowy tarcz producent używa stopu żeliwa o wysokiej zawartości węgla, dzięki czemu zredukowano poziom hałasu.
Powłoka antykorozyjna
Powierzchnia tarcz została zabezpieczona nowoczesną lakierowaną powłoką utwardzaną UV, w stalowym kolorze.
Sugerowane zastosowanie tarcz Brembo Xtra
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Brembo
Firma założona w 1961r we Włoszech przez Emila Bombassei, na początku swojej działalności specjalizowała się w produkcji tarcz hamulcowych. Obecnie firma jest niekwestionowanym światowym liderem w produkcji tarcz, klocków, zacisków, przewodów oraz zestawów hamulcowych. Firma dostarcza układy hamulcowe na pierwszy montaż do najpopularniejszych samochodów użytkowych, zestawów sportowych hamulców do modernizacji i tuningu, oraz zaawansowanych układów hamulcowych do sportu motorowego w tym także Formuły 1. Wysoka jakość produktów Brembo jest wynikiem stałego rozwoju firmy w badania, nowoczesne materiały i stałe doskonalenie technologii produkcji w oparciu o testy produktów.
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył MAZDA CX-30 2.0 Turbo (180 km) AWD 2019-
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.0 (162 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.0 (162 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.0 (162 km) 2017-
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2017-
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2017-
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (184 km) 2017-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył MAZDA CX-30 2.0 Turbo (180 km) AWD 2019-
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.0 (162 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.0 (162 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.0 (162 km) 2017-
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2017-
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2017-
- Tarcze tył MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (184 km) 2017-
ALfa Romeo Mito Veloce
Szybak dostawa
Mondeo IV
Dobrze hamują lecz głośne ale nie przeszkadzają, słuchać delikatny szum i cykanie. Bez problemu do zaakceptowania.
W zestawie z klockami brembo X, może z innymi klockami inaczej się zachowują ale szczerze polecam
Subaru Impreza WRX JDM
Tarcze w połączeniu z klockami DBA XP spełniły moje oczekiwania. Wytrzymały cały rajd, nie zawiodły, nie przegrzały się, ani nie zdeformowały.
Zerowy hałas.
Polecam