TARCZE DBA STREET X-GOLD
Nacinane i nawiercane tarcze Serii Street, pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze a także znaczną większość oferowanych tarcz performance. Perforacja tarczy w postaci nawierceń poprowadzonych na wylot oraz nacięć pozwala na znacznie większą skuteczność hamowania w całym zakresie temperatury pracy hamulców, zarówno przy jeździe miejskiej jak i przy gwałtownym hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie. Nawiercenia i nacięcia skutecznie usuwają poduszkę gazową z pomiędzy klockiem i tarczą, a także wspomagają chłodzenie tarczy, zmniejszając ryzyko przegrzania hamulców.
Tarcze serii Street polecane dla kierowców oczekujących większej wydajności hamulców, odporności na przegrzanie i deformację tarcz. W samochodach średniej klasy, sportowych, Suv a także w lekkich samochodach używanych w sporcie.
Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.
Cechy:
- - pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - złota powłoka antykorozyjna
- - odporność na przegrzanie
- - mniejsze zużycie tarcz
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
- - wydajny system chłodzenia traczy Kangaroo Paw
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa ?rednia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód LEXUS ES300h 2.5 Hybrid 2019-
- Tarcze przód LEXUS RX200t 2.0 Turbo (238 km) 2016-
- Tarcze przód LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2016-
- Tarcze przód LEXUS (USA) RX350 3.5 2016-
- Tarcze przód LEXUS (USA) RX350 3.5 Hybrid 2016-
- Tarcze przód LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2016-
- Tarcze przód (328mm) TOYOTA Camry 2.5 Hybrid 2019-
- Tarcze przód (328mm) TOYOTA Rav 4 (V) 2018- 2.5 hybriDiesel 2WDiesel 2018-
- Tarcze przód (328mm) TOYOTA Rav 4 (V) 2018- 2.5 hybriDiesel 4WDiesel 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód LEXUS ES300h 2.5 Hybrid 2019-
- Tarcze przód LEXUS RX200t 2.0 Turbo (238 km) 2016-
- Tarcze przód LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2016-
- Tarcze przód LEXUS (USA) RX350 3.5 2016-
- Tarcze przód LEXUS (USA) RX350 3.5 Hybrid 2016-
- Tarcze przód LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2016-
- Tarcze przód (328mm) TOYOTA Camry 2.5 Hybrid 2019-
- Tarcze przód (328mm) TOYOTA Rav 4 (V) 2018- 2.5 hybriDiesel 2WDiesel 2018-
- Tarcze przód (328mm) TOYOTA Rav 4 (V) 2018- 2.5 hybriDiesel 4WDiesel 2018-
Nissan Maxima A34 2006
Tarcze DBA Street X-GOLD wyglad na 5, z małym ale, ponieważ farba nadająca kolor złoty na jednej tarczy zrobiła się biała po montażu i przejechanych paru kilometrach, jednak efektywność na trasie przy duzych predkosciach i na miescie przy gwałtownych hamowaniach bardzo dobra przy połączeniu z klockami GALFER Sport FDT 1055, które idealnie pasują do nich (zauważalne pylenie ale brak dziwnych pisków/hałasów)