Nacinane i nawiercane tarcze Serii Street, pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze a także znaczną większość oferowanych tarcz performance. Perforacja tarczy w postaci nawierceń poprowadzonych na wylot oraz nacięć pozwala na znacznie większą skuteczność hamowania w całym zakresie temperatury pracy hamulców, zarówno przy jeździe miejskiej jak i przy gwałtownym hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie. Nawiercenia i nacięcia skutecznie usuwają poduszkę gazową z pomiędzy klockiem i tarczą, a także wspomagają chłodzenie tarczy, zmniejszając ryzyko przegrzania hamulców.

Tarcze serii Street polecane dla kierowców oczekujących większej wydajności hamulców, odporności na przegrzanie i deformację tarcz. W samochodach średniej klasy, sportowych, Suv a także w lekkich samochodach używanych w sporcie.

Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.
Cechy:
| TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa ?rednia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
| TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
| SPOKOJNY | - | - | ||||||
| NORMALNY | - | |||||||
| DYNAMICZNY | ||||||||
| AGRESYWNY |
Tarcze DBA Street X-GOLD wyglad na 5, z małym ale, ponieważ farba nadająca kolor złoty na jednej tarczy zrobiła się biała po montażu i przejechanych paru kilometrach, jednak efektywność na trasie przy duzych predkosciach i na miescie przy gwałtownych hamowaniach bardzo dobra przy połączeniu z klockami GALFER Sport FDT 1055, które idealnie pasują do nich (zauważalne pylenie ale brak dziwnych pisków/hałasów)