• Tarcze EBC dwuczęściowe pływające
Tarcze EBC dwuczęściowe pływające
search

Tarcze EBC dwuczęściowe pływające SG7254

0 1 2 3 4
0/5 - 0 opinii(e)
0 1 2 3 4 0
0 1 2 3 0 0
0 1 2 0 1 0
0 1 0 1 2 0
0 0 1 2 3 0

Średnica: 300 mm

Wysokość: 35 mm

Grubość: 19 mm

Rozstaw śrub: 114,3 mm

Otwór centrujący: 70,6 mm

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane

Cena dotyczy 1 sztuki, wybierając 2 otrzymasz komplet: lewa i prawa

EBC BRAKES
464,08 zł
Dostępność: Wysyłka w 48h
Ilość

Zapytaj o produkt

Tarcze EBC dwuczęściowe pływające

Tarcze EBC dwuczęściowe pływające

Średnica: 300 mm

Wysokość: 35 mm

Grubość: 19 mm

Rozstaw śrub: 114,3 mm

Otwór centrujący: 70,6 mm

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane

Cena dotyczy 1 sztuki, wybierając 2 otrzymasz komplet: lewa i prawa

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Wysyłka w 48h

Minimalna ilość zamówienia tego produktu jest 2.

Tarcze hamulcowe EBC Dwuczęściowe pływające

Zaprojektowane i produkowane w Wielkiej Brytanii dwuczęściowe pływające tarcze hamulcowe. Produkowane jako zamiennik standardowych tarcz dwuczęściowych oraz zamiennik w samochodach wyposażonych standardowo w jednoczęściowe tarcze. Tarcza składa się z rotoru wykonanego z stopu żelaza z węglem oraz dodatkiem miedzi G3500. Stop zapewnia niskie zużycie rotoru i wysoką odporność na działanie wysokiej temperatury. Do budowy rdzeni użyto wysokiej jakości materiałów formierskich zapewniających gładkie powierzchnie wewnętrzne żebrowań i lepszy przepływ powietrza. Wentylacja rotoru składa się z 48 kanałów poprowadzonych w kształcie łuku co zapewnia dodatkowo lepsze chłodzenie i mniejsze ryzyko przegrzania tarcz.

Element mocujący tzw. ‘dzwon’ został wykonany z lekkiego stopu aluminium aby zapewnić jak najmniejszą masę. Im mniejsza masa tarczy tym lepsza reakcja samochodu podczas przyśpieszeń i hamowań, tarcza hamulcowa należy także do masy nieresorowanej samochodu co przekłada się na mniejsze obciążenie i lepszą pracę zawieszenia.

Oba elementy zostały połączone śrubami które zostały wykonane z jednego kawałka stali kwasoodpornej. Odporne na korozję elementy pozwoliły na całkowicie bezobsługowa pracę tarcz i brak konieczności okresowej konserwacji, nawet poruszając się zimą po posypanych solą drogach. Do połączenia rotoru tarczy z dzwonem użyto sprężyn dociskowych, które stabilizują położenie rotoru względem dzwonu i całkowicie eliminują charakterystyczny dla tarcz pływających dźwięk grzechotania.

Konstrukcja tarcz dwuczęściowych pływających jest doskonale znana w świecie sportu oraz w samochodach sportowych. Pozwala na eliminację naprężeń powstałych na skutek różnicy rozszerzalności materiału, chroni tarcze przed odkształceniem. Starannie zaprojektowane i przemyślane rozwiązania w tarczach Ebc pozwoliły na stworzenie tarcz wolnych od wad i dolegliwości dla typowych tarcz pływających. Cicha i bezobsługowa praca sprawia że tarcze doskonale nadają się podczas użytkowania w sporcie i do codziennego użytku w ruchu ulicznym.

Parametry tarcz Ebc pływających

TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY miasto miasto, poza miastem miasto, poza miastem poza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off road tor
SPOKOJNY - -
NORMALNY -
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

Tabela 1. Przykładowe zastosowanie tarcz Ebc dwuczęściowych pływających

Jest 0 opinii(e) - 0 1 2 3 4 0/5