TARCZE EBC TURBO GROOVE
Nacinanie i nawiercane tarcze hamulcowe z grupy performance, jakością przewyższające seryjnie montowane tarcze. Wyposażone w nacięcia i nawiercenia na powierzchni które skutecznie eliminują zjawisko fadingu usuwając gazy powstałe podczas mocnych hamowań na autostradzie oraz pracy w wysokiej temperaturze utrzymując wysoką wydajność hamulców. Kolejną zaletą perforacji tarczy jest usuwanie skrystalizowanego materiału ciernego klocków hamulcowych który powstaje na ich powierzchni podczas pracy w wysokiej temperaturze co objawia się zeszkleniem powierzchni klocków i zmniejszeniem wydajności hamulców. Nawiercenia na tarczy hamulcowej w modelu Turbo Groove nie są wykonane na wylot dzięki temu wyeliminowano całkowicie problem szybszego zużycia tarcz hamulcowych który dotyczy niektórych modeli tarcz nawiercanych na wylot.
Dzięki wysokiej jakości stopów użytych do produkcji i rygorystycznej kontroli jakości tarcz Ebc w połączeniu z perforacją model Turbo Groove doskonale sprawdza się w samochodach średniej klasy, ciężkich limuzynach, Suvach w których seryjny układ hamulcowy okazuje się niewystarczający i narażony na przegrzanie czego skutkiem najczęściej jest deformacja tarcz. Do tarcz Ebc Turbo Groove można stosować klocki; organiczne, ceramiczne, semi metaliczne, aby wykorzystać maksymalnie potencjał tarcz i uzyskać wysoką skuteczność i odporność na przegrzanie (szczególnie w ciężkich samochodach oraz w których występuje problem krzywienia się tarcz) polecamy klocki semi metaliczne. Tarcze używane również w sporcie w lekkich samochodach w połączeniu z wyczynowymi klockami metalicznymi.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa: certyfikat ISO i TUV
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa œrednia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 2.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2012-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 2.0 Turbo Diesel (240 km) 2015-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Supercharged (340 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (292 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Supercharged 2017-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2017-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Supercharged 2013-2018
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 3.0 Supercharged 2014-2018
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 2.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2012-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 2.0 Turbo Diesel (240 km) 2015-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Supercharged (340 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (292 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Supercharged 2017-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2017-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Supercharged 2013-2018
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 3.0 Supercharged 2014-2018
Dodge Grand Caravan
Świetna skuteczność hamowania, natomiast piski są nie do zaakcpetowania.
Honda Accord VII
Produkt spełnia moje oczekiwania, doświadczyłem przeskoku z taniego zamiennika i wrażenia są nie do opisania. Czuć że auto hamuje bez względu na prędkość i długość hamowania. Ugotowałem farbę na zaciskach a tarcze nadal niewzruszone. Pylenie mam w nosie, lekki furkot przy hamowaniu nie przeszkadza mi a przynajmniej wiem, że jeszcze tam są. Sam sklep bardzo rzetelny, świetna obsługa i kontakt z klientem.
Mazda CX-5
W stosunku do tarcz fabrycznych bardzo wyraźna poprawa. Na początku biorą porównywalnie, ale skuteczność wzrasta wraz z rozgrzaniem hamulców. Przy dynamicznej jeździe czuje się pewność i komfort hamowania, można sobie pozwolić na wiele. Ocena zużycia niemiarodajna, przejechałem ledwie 5 kkm.
BMW E39
POLECAM!!!
Skuteczność hamowania wzrosła, hamulce pracują cichutko zobaczymy jak dalej, narazie zrobiły ze 200 km.
Perfekcja, POLECAM EBC
Szybka sprawna obsługa ;) szybkie odpowoedzi na maila...polecam
Szybka sprawna obsługa ;) szybkie odpowoedzi na maila...polecam !!!