TARCZE EBC TURBO GROOVE
Nacinanie i nawiercane tarcze hamulcowe z grupy performance, jakością przewyższające seryjnie montowane tarcze. Wyposażone w nacięcia i nawiercenia na powierzchni które skutecznie eliminują zjawisko fadingu usuwając gazy powstałe podczas mocnych hamowań na autostradzie oraz pracy w wysokiej temperaturze utrzymując wysoką wydajność hamulców. Kolejną zaletą perforacji tarczy jest usuwanie skrystalizowanego materiału ciernego klocków hamulcowych który powstaje na ich powierzchni podczas pracy w wysokiej temperaturze co objawia się zeszkleniem powierzchni klocków i zmniejszeniem wydajności hamulców. Nawiercenia na tarczy hamulcowej w modelu Turbo Groove nie są wykonane na wylot dzięki temu wyeliminowano całkowicie problem szybszego zużycia tarcz hamulcowych który dotyczy niektórych modeli tarcz nawiercanych na wylot.
Dzięki wysokiej jakości stopów użytych do produkcji i rygorystycznej kontroli jakości tarcz Ebc w połączeniu z perforacją model Turbo Groove doskonale sprawdza się w samochodach średniej klasy, ciężkich limuzynach, Suvach w których seryjny układ hamulcowy okazuje się niewystarczający i narażony na przegrzanie czego skutkiem najczęściej jest deformacja tarcz. Do tarcz Ebc Turbo Groove można stosować klocki; organiczne, ceramiczne, semi metaliczne, aby wykorzystać maksymalnie potencjał tarcz i uzyskać wysoką skuteczność i odporność na przegrzanie (szczególnie w ciężkich samochodach oraz w których występuje problem krzywienia się tarcz) polecamy klocki semi metaliczne. Tarcze używane również w sporcie w lekkich samochodach w połączeniu z wyczynowymi klockami metalicznymi.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa: certyfikat ISO i TUV
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa œrednia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył BMW 1 Series (F20) M135 3.0 Turbo 320 km 2012-2017
- Tarcze tył BMW 1 Series (F20) M135 3.0 Turbo 320 km xDrive 2012-2017
- Tarcze tył BMW 1 Series (F20) M140 3.0 Turbo 340 km 2016-2019
- Tarcze tył BMW 1 Series (F20) M140 3.0 Turbo 340 km xDrive 2016-2019
- Tarcze tył BMW 1 Series (F21) M135 3.0 Turbo 320 km 2012-2017
- Tarcze tył BMW 1 Series (F21) M135 3.0 Turbo 320 km xDrive 2012-2017
- Tarcze tył BMW 1 Series (F21) M140 3.0 Turbo 340 km 2016-2019
- Tarcze tył BMW 1 Series (F21) M140 3.0 Turbo 340 km xDrive 2016-2019
- Tarcze tył (345mm) BMW 2 Series (F22) Coupe 228 2.0 Turbo 240 km 2014-2016
- Tarcze tył (345mm) BMW 2 Series (F22) Coupe 230 2.0 Turbo 252 km 2016-
- Tarcze tył BMW 2 Series (F22) Coupe M235 3.0 Turbo 326 km 2013-2016
- Tarcze tył BMW 2 Series (F22) Coupe M235 3.0 Turbo 326 km xDrive 2013-2016
- Tarcze tył BMW 2 Series (F22) Coupe M240 3.0 Turbo 340 km 2016-
- Tarcze tył BMW 2 Series (F22) Coupe M240 3.0 Turbo 340 km xDrive 2016-
- Tarcze tył (345mm) BMW 2 Series (F23) Cabriolet 230 2.0 Turbo 252 km 2016-
- Tarcze tył BMW 2 Series (F23) Cabriolet M235 3.0 Turbo 326 km 2014-2016
- Tarcze tył BMW 2 Series (F23) Cabriolet M235 3.0 Turbo 326 km xDrive 2014-2016
- Tarcze tył BMW 2 Series (F23) Cabriolet M240 3.0 Turbo 340 km 2016-
- Tarcze tył BMW 2 Series (F23) Cabriolet M240 3.0 Turbo 340 km xDrive 2016-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F30) 320 2.0 Turbo 2012-2019
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F30) 320 2.0 Turbo Diesel 2012-2019
- Tarcze tył (Brembo Typ 1) BMW 3 Series (F30) 325 2.0 Turbo Diesel 2013-2019
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F31) 320 2.0 Turbo 2012-2019
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F31) 320 2.0 Turbo Diesel 2012-2019
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F31) 325 2.0 Turbo Diesel 2013-2019
- Tarcze tył (345mm Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 420 2.0 Turbo 181 km 2014-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 420 2.0 Turbo 181 km xDrive 2014-
- Tarcze tył (345mm Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 420 2.0 Turbo Diesel 181 km 2014-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 420 2.0 Turbo Diesel 181 km xDrive 2014-
- Tarcze tył (Brembo Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 425 2.0 Turbo Diesel 215 km 2014-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 4 Series (F36) Gran Coupe 420 2.0 Turbo Diesel 181 km 2014-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 4 Series (F36) Gran Coupe 420 2.0 Turbo Diesel 181 km xDrive 2014-
- Tarcze tył BMW (USA) 320 2.0 Turbo F30Brembo Calipers 2015-2018
- Tarcze tył BMW (USA) 328 2.0 Turbo F30 Brembo calipers 2013-2018
- Tarcze tył BMW (USA) 328 2.0 Turbo F30 Brembo calipers xDrive 2013-2018
- Tarcze tył BMW (USA) 228 Cabriolet 2.0 Turbo Brembo calipers 2015-2017
- Tarcze tył BMW (USA) 228 Coupe 2.0 Turbo Brembo calipers 2014-2017
- Tarcze tył BMW (USA) 230 Cabriolet 2.0 Turbo Brembo calipers 2017-
- Tarcze tył BMW (USA) 230 Coupe 2.0 Turbo Brembo calipers 2017-
- Tarcze tył BMW (USA) 428 Coupe 2.0 Turbo F32 Brembo calipers 2014-2017
- Tarcze tył BMW (USA) 428 Gran Coupe 2.0 Turbo F36 Brembo calipers 2015-2017
- Tarcze tył BMW (USA) M235 Cabriolet 3.0 Turbo 2015-2017
- Tarcze tył BMW (USA) M235 Coupe 3.0 Turbo 2014-2017
- Tarcze tył BMW (USA) M240 Cabriolet 3.0 Turbo 2017-
- Tarcze tył BMW (USA) M240 Coupe 3.0 Turbo 2017-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył BMW 1 Series (F20) M135 3.0 Turbo 320 km 2012-2017
- Tarcze tył BMW 1 Series (F20) M135 3.0 Turbo 320 km xDrive 2012-2017
- Tarcze tył BMW 1 Series (F20) M140 3.0 Turbo 340 km 2016-2019
- Tarcze tył BMW 1 Series (F20) M140 3.0 Turbo 340 km xDrive 2016-2019
- Tarcze tył BMW 1 Series (F21) M135 3.0 Turbo 320 km 2012-2017
- Tarcze tył BMW 1 Series (F21) M135 3.0 Turbo 320 km xDrive 2012-2017
- Tarcze tył BMW 1 Series (F21) M140 3.0 Turbo 340 km 2016-2019
- Tarcze tył BMW 1 Series (F21) M140 3.0 Turbo 340 km xDrive 2016-2019
- Tarcze tył (345mm) BMW 2 Series (F22) Coupe 228 2.0 Turbo 240 km 2014-2016
- Tarcze tył (345mm) BMW 2 Series (F22) Coupe 230 2.0 Turbo 252 km 2016-
- Tarcze tył BMW 2 Series (F22) Coupe M235 3.0 Turbo 326 km 2013-2016
- Tarcze tył BMW 2 Series (F22) Coupe M235 3.0 Turbo 326 km xDrive 2013-2016
- Tarcze tył BMW 2 Series (F22) Coupe M240 3.0 Turbo 340 km 2016-
- Tarcze tył BMW 2 Series (F22) Coupe M240 3.0 Turbo 340 km xDrive 2016-
- Tarcze tył (345mm) BMW 2 Series (F23) Cabriolet 230 2.0 Turbo 252 km 2016-
- Tarcze tył BMW 2 Series (F23) Cabriolet M235 3.0 Turbo 326 km 2014-2016
- Tarcze tył BMW 2 Series (F23) Cabriolet M235 3.0 Turbo 326 km xDrive 2014-2016
- Tarcze tył BMW 2 Series (F23) Cabriolet M240 3.0 Turbo 340 km 2016-
- Tarcze tył BMW 2 Series (F23) Cabriolet M240 3.0 Turbo 340 km xDrive 2016-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F30) 320 2.0 Turbo 2012-2019
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F30) 320 2.0 Turbo Diesel 2012-2019
- Tarcze tył (Brembo Typ 1) BMW 3 Series (F30) 325 2.0 Turbo Diesel 2013-2019
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F31) 320 2.0 Turbo 2012-2019
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F31) 320 2.0 Turbo Diesel 2012-2019
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 3 Series (F31) 325 2.0 Turbo Diesel 2013-2019
- Tarcze tył (345mm Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 420 2.0 Turbo 181 km 2014-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 420 2.0 Turbo 181 km xDrive 2014-
- Tarcze tył (345mm Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 420 2.0 Turbo Diesel 181 km 2014-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 420 2.0 Turbo Diesel 181 km xDrive 2014-
- Tarcze tył (Brembo Typ 1) BMW 4 Series (F32) Coupe 425 2.0 Turbo Diesel 215 km 2014-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 4 Series (F36) Gran Coupe 420 2.0 Turbo Diesel 181 km 2014-
- Tarcze tył (Typ 1) BMW 4 Series (F36) Gran Coupe 420 2.0 Turbo Diesel 181 km xDrive 2014-
- Tarcze tył BMW (USA) 320 2.0 Turbo F30Brembo Calipers 2015-2018
- Tarcze tył BMW (USA) 328 2.0 Turbo F30 Brembo calipers 2013-2018
- Tarcze tył BMW (USA) 328 2.0 Turbo F30 Brembo calipers xDrive 2013-2018
- Tarcze tył BMW (USA) 228 Cabriolet 2.0 Turbo Brembo calipers 2015-2017
- Tarcze tył BMW (USA) 228 Coupe 2.0 Turbo Brembo calipers 2014-2017
- Tarcze tył BMW (USA) 230 Cabriolet 2.0 Turbo Brembo calipers 2017-
- Tarcze tył BMW (USA) 230 Coupe 2.0 Turbo Brembo calipers 2017-
- Tarcze tył BMW (USA) 428 Coupe 2.0 Turbo F32 Brembo calipers 2014-2017
- Tarcze tył BMW (USA) 428 Gran Coupe 2.0 Turbo F36 Brembo calipers 2015-2017
- Tarcze tył BMW (USA) M235 Cabriolet 3.0 Turbo 2015-2017
- Tarcze tył BMW (USA) M235 Coupe 3.0 Turbo 2014-2017
- Tarcze tył BMW (USA) M240 Cabriolet 3.0 Turbo 2017-
- Tarcze tył BMW (USA) M240 Coupe 3.0 Turbo 2017-
Dodge Grand Caravan
Świetna skuteczność hamowania, natomiast piski są nie do zaakcpetowania.
Honda Accord VII
Produkt spełnia moje oczekiwania, doświadczyłem przeskoku z taniego zamiennika i wrażenia są nie do opisania. Czuć że auto hamuje bez względu na prędkość i długość hamowania. Ugotowałem farbę na zaciskach a tarcze nadal niewzruszone. Pylenie mam w nosie, lekki furkot przy hamowaniu nie przeszkadza mi a przynajmniej wiem, że jeszcze tam są. Sam sklep bardzo rzetelny, świetna obsługa i kontakt z klientem.
Mazda CX-5
W stosunku do tarcz fabrycznych bardzo wyraźna poprawa. Na początku biorą porównywalnie, ale skuteczność wzrasta wraz z rozgrzaniem hamulców. Przy dynamicznej jeździe czuje się pewność i komfort hamowania, można sobie pozwolić na wiele. Ocena zużycia niemiarodajna, przejechałem ledwie 5 kkm.
BMW E39
POLECAM!!!
Skuteczność hamowania wzrosła, hamulce pracują cichutko zobaczymy jak dalej, narazie zrobiły ze 200 km.
Perfekcja, POLECAM EBC
Szybka sprawna obsługa ;) szybkie odpowoedzi na maila...polecam
Szybka sprawna obsługa ;) szybkie odpowoedzi na maila...polecam !!!