
Tarcze Hamulcowe
USR2179
Brak na magazynieIndeks: USR2179
Średnica: 282 [mm]
Wysokość: 50 [mm]
Grubość: 27/25 [mm]
Liczba otworów: 5
Typ: Wentylowane
Cena dotyczy 1 szt do wymiany potrzebne są 2 (lewa i prawa)
385,69 zł
Nacinane tarcze performance które podobnie jak Turbo Groove przewyższają jakością oryginalne montowane produkty, w modelu Ultimax zrezygnowano z nawierceń na rzecz większej ilości nacięć które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi. Dzięki temu znacznie zmniejszono hałas który powstaje w tarczach perforowanych podczas hamowań z większych prędkości. Nacięcia na tarczy skutecznie eliminują zjawisko fadingu; czyli zmniejszenia skuteczności hamulców podczas pracy w wysokiej temperaturze, skutecznie usuwają gazy powstałe pomiędzy okładziną cierną klocka a powierzchnią tarczy, oraz usuwają przegrzany materiał cierny który przyczynia się do zeszklenia powierzchni klocków i osłabienia hamulców a w konsekwencji do przegrzania tarcz. Czyli podczas mocnych hamowań na autostradzie a także częstych hamowań na krętej drodze i miejskiej jeździe. Tarcze Ebc Ultimax zostały pokryte czarną powłoką antykorozyjną, w miejscu styku tarczy z klockiem nabierają standardowego stalowego koloru, posiadają homologację drogową; certyfikat TUV i ISO.
Tarcze Ultimax zostały zaprojektowane dla kierowców którzy wraz z zwiększeniem wydajności hamulców chcą zachować maksymalny komfort podróżowania. Polecane zarówno z klockami organicznymi, ceramicznymi oraz semi metalicznymi - polecane szczególnie w cięższych sedanach, suv-ach, oraz dla kierowców którzy oczekują znacznego zwiększenia skuteczności hamulców i eliminacji problemu zwichrowanych tarcz.
Cechy:
TYP SAMOCHODU | miejskie | kompaktowe | klasa œrednia | suv i truck | sportowe | terenowe | sportowe | |
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady | poza miastem, autostrady | off road | tor | |
SPOKOJNY | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | - | - | |
NORMALNY | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | - | |
DYNAMICZNY | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
AGRESYWNY | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
30-134 Kraków Kunickiego 5/121
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - Więcej informacji |
zamknij |