TARCZE ATE ORIGINAL
Ate Orginal to wysokiej jakości tarcze przeznaczone na wtórny rynek. Dobór najlepszych materiałów do produkcji tarcz zapewnia wysoką jakość odlewów, a precyzyjna obróbka prowadzona pod rygorystyczną kontrolą jakości pozwala na otrzymanie produktu o takiej samej jakości jak produkty przeznaczone na pierwszy montaż. Wybierając tarcze Ate zyskujemy pewność wysokiej jakości tarcz jaka jest wymagana podczas produkcji samochodu.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył FORD (USA) ZX2 2.0 2001-2003
- Tarcze tył MAZDA 323 1.8 GTi (BG1) 89-94
- Tarcze tył MAZDA 323 1.8 Turbo 4WD (165 km) 90-94
- Tarcze tył MAZDA 323 1.8 Turbo GTX 4WD (BG) (185 km) 89-94
- Tarcze tył MAZDA MX3 1.6 91-97
- Tarcze tył MAZDA MX3 1.8 91-97
- Tarcze tył MAZDA MX5 (Mk1) NA 1989-1998 1.8 94-98
- Tarcze tył MAZDA MX5 (Mk2) NB 1998-2005 1.6 98-2005
- Tarcze tył MAZDA MX5 (Mk2) NB 1998-2005 1.8 98-2005
- Tarcze tył MAZDA (USA) Miata MX5 1.8 (Standardowe zawieszenie) 2001-2005
- Tarcze tył MAZDA (USA) Miata MX5 1.8 94-2001
- Tarcze tył MAZDA (USA) MX3 1.6 92-95
- Tarcze tył MAZDA (USA) MX3 1.8 92-95
- Tarcze tył MAZDA (USA) Protege 1.8 (Rear Rotord) 95-98
- Tarcze tył MAZDA (USA) Protege 1.8 (Rear Rotors) 90-94
- Tarcze tył MERCURY (USA) Tracer 1.8 (10.1 inch front rotor) 91-97
- Tarcze tył MERCURY (USA) Tracer 1.9 (10.1 inch front rotor) 91-97
- Tarcze tył MERCURY (USA) Tracer 2.0 97-99
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył FORD (USA) ZX2 2.0 2001-2003
- Tarcze tył MAZDA 323 1.8 GTi (BG1) 89-94
- Tarcze tył MAZDA 323 1.8 Turbo 4WD (165 km) 90-94
- Tarcze tył MAZDA 323 1.8 Turbo GTX 4WD (BG) (185 km) 89-94
- Tarcze tył MAZDA MX3 1.6 91-97
- Tarcze tył MAZDA MX3 1.8 91-97
- Tarcze tył MAZDA MX5 (Mk1) NA 1989-1998 1.8 94-98
- Tarcze tył MAZDA MX5 (Mk2) NB 1998-2005 1.6 98-2005
- Tarcze tył MAZDA MX5 (Mk2) NB 1998-2005 1.8 98-2005
- Tarcze tył MAZDA (USA) Miata MX5 1.8 (Standardowe zawieszenie) 2001-2005
- Tarcze tył MAZDA (USA) Miata MX5 1.8 94-2001
- Tarcze tył MAZDA (USA) MX3 1.6 92-95
- Tarcze tył MAZDA (USA) MX3 1.8 92-95
- Tarcze tył MAZDA (USA) Protege 1.8 (Rear Rotord) 95-98
- Tarcze tył MAZDA (USA) Protege 1.8 (Rear Rotors) 90-94
- Tarcze tył MERCURY (USA) Tracer 1.8 (10.1 inch front rotor) 91-97
- Tarcze tył MERCURY (USA) Tracer 1.9 (10.1 inch front rotor) 91-97
- Tarcze tył MERCURY (USA) Tracer 2.0 97-99
Subaru Outback H6
Tarcze przez 30tkm nie robiły problemu, dopiero po przejechaniu się w trasę z lekką przyczepą 750kg nie wytrzymały i się skrzywiły. Raczej już ich nie polecę. Hamowanie normalne, nie szumiały itp ale za to bardzo pyliły klocki ATE z tymi tarczami ATE.
Honda
Hamulce bardzo dobre!!!nie pylą są ciche ????????
Plus jeszcze dla sklepu,strona internetowa konkretna i przejrzysta ????????
Toyota Camry III
Dobra firma-dobre tarcze.Sklep polecam za fachowość i nie lekceważenie klienta co nie jest dzisiaj oczywistością.
generalnie wystawiłem 5 gwiazdek za wszystko ,tak naprawdę zesatw jaki zamówiłem to podstawowy zestaw ate tarcze wentylowane plus klocki ,tak ze te oceny to tak z przymrózeniem oka należy brac niemam do czego tak naprawdę tego zestawu porównać ale myśle ze w codziennej eksploatacji jak najbardziej będą się sprawować bez zarzutu póki co zero bicia , hamulcy w zasadzie nie trzeba rozgrzewać nieomal od razu maja pełna siłe tarcia jak to w podstawowych zestawach , na codzien zestaw jak najbardziej optymalny ,na tor wiadomo niekonicznie -wyższe temperatury przy dłuższym upalaniu mogłyby pogiąć tarcze ale na 3-4 power laps spokojnie zestaw niepowienien się zagotować;) co do obsługi sklepu zdecydowanie polecam nawet dla pewności zapytali w emailu o konkretny model auta a nie wszyscy tak robia wysyłając od razu bez upenwienia się co i jak tak ze duzy plus za to pozdrawiam .
Wszystko jak najbardziej w porządku