TARCZE ATE ORIGINAL
Ate Orginal to wysokiej jakości tarcze przeznaczone na wtórny rynek. Dobór najlepszych materiałów do produkcji tarcz zapewnia wysoką jakość odlewów, a precyzyjna obróbka prowadzona pod rygorystyczną kontrolą jakości pozwala na otrzymanie produktu o takiej samej jakości jak produkty przeznaczone na pierwszy montaż. Wybierając tarcze Ate zyskujemy pewność wysokiej jakości tarcz jaka jest wymagana podczas produkcji samochodu.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył LEXUS GS300 3.0 2005-2012
- Tarcze tył LEXUS GS430 4.3 2005-2012
- Tarcze tył LEXUS GS450h 3.5 Hybrid 2006-2012
- Tarcze tył LEXUS GS460 4.6 2008-2012
- Tarcze tył LEXUS IS200D 2.2 Turbo Diesel (170 km) 2010-2012
- Tarcze tył (Wentylowane) LEXUS IS220D 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2005-2011
- Tarcze tył (Wentylowane) LEXUS IS250 2.5 (205 km) 2005-2013
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS200t 2.0 Turbo 2016-
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD 2013-
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD -2013 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD 2013-
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD -2013 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS450h 3.5 Hybrid 2013-
- Tarcze tył LEXUS (USA) IS200 2.0 Turbo 2016-
- Tarcze tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) 2014-
- Tarcze tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) -2014 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo -2018 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC350 3.5 2015-
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC350 3.5 -2015 F-Sport
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył LEXUS GS300 3.0 2005-2012
- Tarcze tył LEXUS GS430 4.3 2005-2012
- Tarcze tył LEXUS GS450h 3.5 Hybrid 2006-2012
- Tarcze tył LEXUS GS460 4.6 2008-2012
- Tarcze tył LEXUS IS200D 2.2 Turbo Diesel (170 km) 2010-2012
- Tarcze tył (Wentylowane) LEXUS IS220D 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2005-2011
- Tarcze tył (Wentylowane) LEXUS IS250 2.5 (205 km) 2005-2013
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS200t 2.0 Turbo 2016-
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD 2013-
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD -2013 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD 2013-
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD -2013 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) GS450h 3.5 Hybrid 2013-
- Tarcze tył LEXUS (USA) IS200 2.0 Turbo 2016-
- Tarcze tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) 2014-
- Tarcze tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) -2014 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo -2018 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017 F-Sport
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC350 3.5 2015-
- Tarcze tył LEXUS (USA) RC350 3.5 -2015 F-Sport
Subaru Outback H6
Tarcze przez 30tkm nie robiły problemu, dopiero po przejechaniu się w trasę z lekką przyczepą 750kg nie wytrzymały i się skrzywiły. Raczej już ich nie polecę. Hamowanie normalne, nie szumiały itp ale za to bardzo pyliły klocki ATE z tymi tarczami ATE.
Honda
Hamulce bardzo dobre!!!nie pylą są ciche ????????
Plus jeszcze dla sklepu,strona internetowa konkretna i przejrzysta ????????
Toyota Camry III
Dobra firma-dobre tarcze.Sklep polecam za fachowość i nie lekceważenie klienta co nie jest dzisiaj oczywistością.
generalnie wystawiłem 5 gwiazdek za wszystko ,tak naprawdę zesatw jaki zamówiłem to podstawowy zestaw ate tarcze wentylowane plus klocki ,tak ze te oceny to tak z przymrózeniem oka należy brac niemam do czego tak naprawdę tego zestawu porównać ale myśle ze w codziennej eksploatacji jak najbardziej będą się sprawować bez zarzutu póki co zero bicia , hamulcy w zasadzie nie trzeba rozgrzewać nieomal od razu maja pełna siłe tarcia jak to w podstawowych zestawach , na codzien zestaw jak najbardziej optymalny ,na tor wiadomo niekonicznie -wyższe temperatury przy dłuższym upalaniu mogłyby pogiąć tarcze ale na 3-4 power laps spokojnie zestaw niepowienien się zagotować;) co do obsługi sklepu zdecydowanie polecam nawet dla pewności zapytali w emailu o konkretny model auta a nie wszyscy tak robia wysyłając od razu bez upenwienia się co i jak tak ze duzy plus za to pozdrawiam .
Wszystko jak najbardziej w porządku