TARCZE ATE ORIGINAL
Ate Orginal to wysokiej jakości tarcze przeznaczone na wtórny rynek. Dobór najlepszych materiałów do produkcji tarcz zapewnia wysoką jakość odlewów, a precyzyjna obróbka prowadzona pod rygorystyczną kontrolą jakości pozwala na otrzymanie produktu o takiej samej jakości jak produkty przeznaczone na pierwszy montaż. Wybierając tarcze Ate zyskujemy pewność wysokiej jakości tarcz jaka jest wymagana podczas produkcji samochodu.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył FORD Thunderbird 3.9 2001-2005
- Tarcze tył FORD (USA) Thunderbird 3.9 2001-2005
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 2.5 (200 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 2.5 (Sport Suspension) (200 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 2.7 Turbo Diesel (204 km) 2004-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 2.7 Turbo Diesel (Sport Suspension) (204 km) 2004-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 3.0 (210 km) 99-2002
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 3.0 (235 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 3.0 (Sport Suspension) (235 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 4.0 (280 km) 99-2002
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 4.2 (294 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 4.2 (Sport Suspension) (294 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR XJ6 2.7 Turbo Diesel 2005-2006
- Tarcze tył JAGUAR XJ6 3.0 2003-2006
- Tarcze tył JAGUAR XJ8 3.5 2003-2006
- Tarcze tył JAGUAR XJ8 4.2 2003-2006
- Tarcze tył LINCOLN LS 3.0 2000-2005
- Tarcze tył LINCOLN LS 3.9 2000-2006
- Tarcze tył LINCOLN (USA) LS 3.0 2000-2005
- Tarcze tył LINCOLN (USA) LS 3.9 2000-2006
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył FORD Thunderbird 3.9 2001-2005
- Tarcze tył FORD (USA) Thunderbird 3.9 2001-2005
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 2.5 (200 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 2.5 (Sport Suspension) (200 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 2.7 Turbo Diesel (204 km) 2004-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 2.7 Turbo Diesel (Sport Suspension) (204 km) 2004-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 3.0 (210 km) 99-2002
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 3.0 (235 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 3.0 (Sport Suspension) (235 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 4.0 (280 km) 99-2002
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 4.2 (294 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR S-Type 4.2 (Sport Suspension) (294 km) 2002-2006
- Tarcze tył JAGUAR XJ6 2.7 Turbo Diesel 2005-2006
- Tarcze tył JAGUAR XJ6 3.0 2003-2006
- Tarcze tył JAGUAR XJ8 3.5 2003-2006
- Tarcze tył JAGUAR XJ8 4.2 2003-2006
- Tarcze tył LINCOLN LS 3.0 2000-2005
- Tarcze tył LINCOLN LS 3.9 2000-2006
- Tarcze tył LINCOLN (USA) LS 3.0 2000-2005
- Tarcze tył LINCOLN (USA) LS 3.9 2000-2006
Subaru Outback H6
Tarcze przez 30tkm nie robiły problemu, dopiero po przejechaniu się w trasę z lekką przyczepą 750kg nie wytrzymały i się skrzywiły. Raczej już ich nie polecę. Hamowanie normalne, nie szumiały itp ale za to bardzo pyliły klocki ATE z tymi tarczami ATE.
Honda
Hamulce bardzo dobre!!!nie pylą są ciche ????????
Plus jeszcze dla sklepu,strona internetowa konkretna i przejrzysta ????????
Toyota Camry III
Dobra firma-dobre tarcze.Sklep polecam za fachowość i nie lekceważenie klienta co nie jest dzisiaj oczywistością.
generalnie wystawiłem 5 gwiazdek za wszystko ,tak naprawdę zesatw jaki zamówiłem to podstawowy zestaw ate tarcze wentylowane plus klocki ,tak ze te oceny to tak z przymrózeniem oka należy brac niemam do czego tak naprawdę tego zestawu porównać ale myśle ze w codziennej eksploatacji jak najbardziej będą się sprawować bez zarzutu póki co zero bicia , hamulcy w zasadzie nie trzeba rozgrzewać nieomal od razu maja pełna siłe tarcia jak to w podstawowych zestawach , na codzien zestaw jak najbardziej optymalny ,na tor wiadomo niekonicznie -wyższe temperatury przy dłuższym upalaniu mogłyby pogiąć tarcze ale na 3-4 power laps spokojnie zestaw niepowienien się zagotować;) co do obsługi sklepu zdecydowanie polecam nawet dla pewności zapytali w emailu o konkretny model auta a nie wszyscy tak robia wysyłając od razu bez upenwienia się co i jak tak ze duzy plus za to pozdrawiam .
Wszystko jak najbardziej w porządku