TARCZE ATE POWERDISC
Ate PowerDisc zostały wyposażone w łukowate nacięcia na powierzchni, które pełnią kilka funkcji; przede wszystkim oczyszczają powierzchnię klocków z brudu utrzymując wysoką wydajność hamulców w każdych warunkach. Podczas pracy hamulców w wysokiej temperaturze na styku powierzchni klocków i tarcz wytwarzają się gazy które zmniejszają współczynnik tarcia i osłabiają działanie hamulców, wykonane nacięcia na tarczy skutecznie eliminują to zjawisko utrzymując właściwą skuteczność hamulców podczas intensywnej pracy hamulców.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
Produkt przeznaczony do:
S204 Mercedes
W połączeniu z klockami TRW Cotec to super połączenie jedyny minus to bicie które po połowie roku wyszło. Po roku bicie jest już nie znośne przy hamowaniu z 200km/h to chce kierownice wyrwać jak zejdzie do 80km/h ( w miarę grzania się bardziej bije ). Raczej następnym razem będę szukał czegoś innego.
Golf 4
Długo działały bez problemów i wg mojej oceny poprawnie a może więcej niż poprawnie.
Nagle zaczęły bić.
Zostały podtoczone i nadal sa w aucie
Gdybym miał kupić po raz drugi - też bym je wybrał
Mercedes
Super tarcze sporo lepsze od standardowych polecam.
Volvo s60
Wszyscy odradzali, bo ponad połowa tego produktu podobno wraca na reklamację. Jednak stwierdziłem, że to konkurencja robi hałas i przetestuję sam. No i jednak mieli rację, totalny szmelc. Bicie podczas hamowania od początku, w dodatku ta niby super powłoka antykorozyjna... Po pół roku ruda się pokazała. Dno!