Indeks: 24.0322-0103.1
Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)
Średnica: 302 [mm]
Grubość tarczy hamulcowej: 22 [mm]
Typ tarczy hamulcowej: wentylowane wysoko nawęglany pokryty
Ilość otworów: 5
ze śrubami MAPP-Code
Inne kody: 34111158040,34111159897,34111160936
Ate PowerDisc zostały wyposażone w łukowate nacięcia na powierzchni, które pełnią kilka funkcji; przede wszystkim oczyszczają powierzchnię klocków z brudu utrzymując wysoką wydajność hamulców w każdych warunkach. Podczas pracy hamulców w wysokiej temperaturze na styku powierzchni klocków i tarcz wytwarzają się gazy które zmniejszają współczynnik tarcia i osłabiają działanie hamulców, wykonane nacięcia na tarczy skutecznie eliminują to zjawisko utrzymując właściwą skuteczność hamulców podczas intensywnej pracy hamulców.

Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
| TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
| TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
| SPOKOJNY | - | - | ||||||
| NORMALNY | - | |||||||
| DYNAMICZNY | ||||||||
| AGRESYWNY |
Założyłem te tarcze do volvo v50 2.5t
Na początku super, delikatnie docierałem. Auto myłem zawsze na zimnych tarczach i co? I po ok 3 miesiącach nagle zaczęły bić. Tragedia
W połączeniu z klockami TRW Cotec to super połączenie jedyny minus to bicie które po połowie roku wyszło. Po roku bicie jest już nie znośne przy hamowaniu z 200km/h to chce kierownice wyrwać jak zejdzie do 80km/h ( w miarę grzania się bardziej bije ). Raczej następnym razem będę szukał czegoś innego.
Długo działały bez problemów i wg mojej oceny poprawnie a może więcej niż poprawnie.
Nagle zaczęły bić.
Zostały podtoczone i nadal sa w aucie
Gdybym miał kupić po raz drugi - też bym je wybrał
Super tarcze sporo lepsze od standardowych polecam.
Wszyscy odradzali, bo ponad połowa tego produktu podobno wraca na reklamację. Jednak stwierdziłem, że to konkurencja robi hałas i przetestuję sam. No i jednak mieli rację, totalny szmelc. Bicie podczas hamowania od początku, w dodatku ta niby super powłoka antykorozyjna... Po pół roku ruda się pokazała. Dno!