• Tarcze DBA 4000 T3
Tarcze DBA 4000 T3
search

Tarcze DBA 4000 T3 DBA 4575S

0 1 2 3 4
3,83/5 - 6 opinii(e)
0 1 2 3 4 3
0 1 2 3 0 0
0 1 2 0 1 2
0 1 0 1 2 1
0 0 1 2 3 0

Strona zabudowy: Przód

Indeks: DBA 4575S

Średnica: 321 [mm]

Wysokość: 46 [mm]

Grubość: 30/28 [mm]

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane

Cena dotyczy 1 szt do wymiany potrzebne są 2 (lewa i prawa)

DBA
961,15 zł
Dostępność: Brak
Ilość

Zapytaj o produkt

Tarcze DBA 4000 T3

Tarcze DBA 4000 T3

Strona zabudowy: Przód

Indeks: DBA 4575S

Średnica: 321 [mm]

Wysokość: 46 [mm]

Grubość: 30/28 [mm]

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane

Cena dotyczy 1 szt do wymiany potrzebne są 2 (lewa i prawa)

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Brak

Minimalna ilość zamówienia tego produktu jest 2.

TARCZE DBA 4000 T3

Seria 4000 to najwyższa półka jednoczęściowych tarcz sportowych, pod względem jakości i parametrów znacznie przewyższa produkty seryjne a także performance. Polecane do sportu, samochodów sportowych, ciężkich limuzyn i SUV w których oczekujemy znacznego zwiększania wydajności hamulców i eliminacji problemu deformacji tarcz, podczas pracy w skrajnie wysokich temperaturach; intensywnych hamowań na autostradzie, krętej drodze i torze wyścigowym.

Nacięcia wykonane na modelu T3 eliminują zjawisko fadingu: usuwając poduszkę gazów pomiędzy elementami trącymi i oczyszczają powierzchnię klocków z zużytego materiału ciernego klocka utrzymując stały współczynnik tarcia i co za tym idzie wysokie parametry w wysokiej temperaturze.

wlasciwosci-tarcz-dba-4000-hd.png

dba-tsp.png


Podczas produkcji serii 4000 i 5000 tarcz Dba wykorzystano proces termiczny „Thermo Stability Profiling” który zmniejsza naprężania termiczne mikrostruktury tarczy podwyższając tym samym odporność tarczy na działanie wysokiej temperatury. Dzięki użyciu najwyższej jakości stopu i obróbki termicznej tarcze wykazują znacznie mniejsze zużycie a także przystosowane są do użytkowania z klockami wyczynowymi: metalicznymi i spiekanymi, a także klockami performance.

kangaroo-paw.png


Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.

dba-thermographic.png


Seria tarcz 4000 została wyposażona w Thermo – Graphic; kolorowe paski termiczne za pomocą których możemy odczytać temperaturę w jakiej pracują tarcze.

Cechy:

  • - zaprojektowane do pracy w ekstremalnych warunkach
  • - najwyższa półka tarcz jednoczęściowych
  • - wysoka odporność na wysokie temperatury i deformację
  • - wysoka skuteczność hamowania
  • - odporność na fading
  • - mniejsze zużycie tarcz
  • - wydajny system chłodzenia traczy Kangaroo Paw
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY miasto miasto, poza miastem miasto, poza miastem poza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off road tor
SPOKOJNY - -
NORMALNY -
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

Produkt przeznaczony do:

Produkt przeznaczony do:

Jest 6 opinii(e) - 0 1 2 3 4 3,83/5
0 1 2 3 4
(2/5

SKODA Superb 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Kupiłem tarcze hamulcowe DBA 4000 T3 na przód oraz klocki hamulcowe DBA (jakość premium). Praktycznie od początku wykazywały niepokojące objawy (drganie kierownicy i pedalu hamulca, dudnienie) , co miało negatywny wpływ na efektywność hamowania Zdecydowałem się więc na zgłoszenie reklamacji.
Proces reklamacyjny z firmą DBA okazał się totalną porażką. Przed reklamacją dokonałem pomiarów w ASO które wykazały dość znaczne odchylenia od norm jak na nowe tarcze (poniosłem koszt pomiarów). Następnie samo wypełnienie formularza reklamacyjnego to poand 1h wypełniania (producent wymaga nawet numer rejestracyjny pojazdu i wiele wiele innych technicznych parametrów o których nawet nie mam pojęcia, wzsystko po angielsku). Po wypełnieniu brak odzewu przez 2 tygodnie. Za pomocą sklepu topbrakes udało sie uzyskać kontakt. Najpierw zażądano ode mnie dodatkowych zdjęć tarcz hamulcowych zdjętych z pojazdu, gdyz same pomiary i dane z formularza nie wsytarczyly DBA do decyzji odnośnie reklamacji. Prawdopoodbnie myśleli że mnie zniechęcą. Jednak pojechałem do ASO i poniosłem koszt zdjęcia i założenia tarcz abym mógł zrobić zdjęcia. I co wtedy? Firma uznała, że pomiary mieszczą się w normie i nie uwzględniła reklamacji (czyli to co mogła stwierdzić nawet bez zdjęć).

Podsumowując, tarcze hamulcowe firmy DBA były rozczarowującym zakupem. Jakość produktu pozostawia wiele do życzenia, a obsługa klienta podczas reklamacji była absolutnie nie do przyjęcia. Jeśli planujesz zakup tarcz hamulcowych, polecam rozważenie innych opcji na rynku, aby uniknąć podobnych trudności, z jakimi spotkałem się w procesie reklamacyjnym z firmą DBA. Nie kupię więcej żadnych produktów tej firmy!


0 1 2 3 4
(3/5

S3 8v

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Kilka hamowań z 250+ do 150 i niżej …
Dramat , głośne, nie skuteczne w dodatku się spaliły po kilku tys km. Lipa


0 1 2 3 4
(5/5

Samochód osobowy Audi A6 3,0 TDi

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Po 1500 km jest wszystko zgodnie z oczekiwaniem. Polecam.


0 1 2 3 4
(5/5

Infiniti FX37

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Jestem mega zadowolony z tych tarcz, jeżdżę trzeci rok i jest bajka. OEMy zmieniałem co najmniej raz w roku, tutaj z klockami Hawk Performance HPS 5.0, zarówno klocki jak i tarcza mają jeszcze 50% żywotności :) Więc bajka! Polecam


0 1 2 3 4
(3/5

Infiniti m35hybrid 2012

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Skuteczność hamowania Oki hamulce się przegrzaly i tarcze maja bicie po kilku ostrych hamowaniach. Zjadają klocki masakrycznie nawet nie na 10tys starczy przy normalnej jeździe. Po roku wyglądają gorzej niż jakas lipa Ate zardzewialy a nie przystojny kiedy za dwie tarcze daje się ponad 1400zl. Dodam że hamulce po pełnej regeneracji oraz wymianie płynu


0 1 2 3 4
(5/5

honda accord VII 2,4

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Wszystko odbyło się szybko i sprawnie, bardzo dobry kontakt, doradztwo, oczywiście polecam. Tarcze super wyglądają i jest znaczna różnica między om-oskimi oczywiście na plus.