TARCZE DBA STREET X-GOLD
Nacinane i nawiercane tarcze Serii Street, pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze a także znaczną większość oferowanych tarcz performance. Perforacja tarczy w postaci nawierceń poprowadzonych na wylot oraz nacięć pozwala na znacznie większą skuteczność hamowania w całym zakresie temperatury pracy hamulców, zarówno przy jeździe miejskiej jak i przy gwałtownym hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie. Nawiercenia i nacięcia skutecznie usuwają poduszkę gazową z pomiędzy klockiem i tarczą, a także wspomagają chłodzenie tarczy, zmniejszając ryzyko przegrzania hamulców.
Tarcze serii Street polecane dla kierowców oczekujących większej wydajności hamulców, odporności na przegrzanie i deformację tarcz. W samochodach średniej klasy, sportowych, Suv a także w lekkich samochodach używanych w sporcie.
Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.
Cechy:
- - pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - złota powłoka antykorozyjna
- - odporność na przegrzanie
- - mniejsze zużycie tarcz
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
- - wydajny system chłodzenia traczy Kangaroo Paw
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa ?rednia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód MITSUBISHI Challenger 3.0 99-2000
- Tarcze przód MITSUBISHI L 200 1996-1906 2.5 Turbo Diesel (K74T) (ABS) 97-2001
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI L 200 1996-1906 2.5 Turbo Diesel (K74T) 2001-2007
- Tarcze przód MITSUBISHI L 200 1996-1906 3.0 (K76) (ABS) 2005-2006
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI L 200 1996-1906 3.0 (K76) 97-2005
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.5 Turbo Diesel (V24) (ABS) 90-97
- Tarcze przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.8 Turbo Diesel (V26) 93-2000
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.8 Turbo Diesel (V46) 93-2000
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.0 (V23) 91-99
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 (V25) 93-97
- Tarcze przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 (V25) 97-99
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 (V45) 93-97
- Tarcze przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 (V45) 97-99
- Tarcze przód MITSUBISHI Shogun Sport 3.0 2000-2008
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód MITSUBISHI Challenger 3.0 99-2000
- Tarcze przód MITSUBISHI L 200 1996-1906 2.5 Turbo Diesel (K74T) (ABS) 97-2001
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI L 200 1996-1906 2.5 Turbo Diesel (K74T) 2001-2007
- Tarcze przód MITSUBISHI L 200 1996-1906 3.0 (K76) (ABS) 2005-2006
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI L 200 1996-1906 3.0 (K76) 97-2005
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.5 Turbo Diesel (V24) (ABS) 90-97
- Tarcze przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.8 Turbo Diesel (V26) 93-2000
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.8 Turbo Diesel (V46) 93-2000
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.0 (V23) 91-99
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 (V25) 93-97
- Tarcze przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 (V25) 97-99
- Tarcze przód (315mm) MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 (V45) 93-97
- Tarcze przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 (V45) 97-99
- Tarcze przód MITSUBISHI Shogun Sport 3.0 2000-2008
Nissan Maxima A34 2006
Tarcze DBA Street X-GOLD wyglad na 5, z małym ale, ponieważ farba nadająca kolor złoty na jednej tarczy zrobiła się biała po montażu i przejechanych paru kilometrach, jednak efektywność na trasie przy duzych predkosciach i na miescie przy gwałtownych hamowaniach bardzo dobra przy połączeniu z klockami GALFER Sport FDT 1055, które idealnie pasują do nich (zauważalne pylenie ale brak dziwnych pisków/hałasów)