TARCZE DBA STREET X-GOLD
Nacinane i nawiercane tarcze Serii Street, pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze a także znaczną większość oferowanych tarcz performance. Perforacja tarczy w postaci nawierceń poprowadzonych na wylot oraz nacięć pozwala na znacznie większą skuteczność hamowania w całym zakresie temperatury pracy hamulców, zarówno przy jeździe miejskiej jak i przy gwałtownym hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie. Nawiercenia i nacięcia skutecznie usuwają poduszkę gazową z pomiędzy klockiem i tarczą, a także wspomagają chłodzenie tarczy, zmniejszając ryzyko przegrzania hamulców.
Tarcze serii Street polecane dla kierowców oczekujących większej wydajności hamulców, odporności na przegrzanie i deformację tarcz. W samochodach średniej klasy, sportowych, Suv a także w lekkich samochodach używanych w sporcie.
Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.
Cechy:
- - pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - złota powłoka antykorozyjna
- - odporność na przegrzanie
- - mniejsze zużycie tarcz
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
- - wydajny system chłodzenia traczy Kangaroo Paw
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa ?rednia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód MITSUBISHI Eclipse 2.0 4WD 91-95
- Tarcze przód MITSUBISHI FTO 2.0 (GP) 94-2000
- Tarcze przód MITSUBISHI FTO 2.0 (GPR) 94-2000
- Tarcze przód MITSUBISHI FTO 2.0 (GPX) 94-2000
- Tarcze przód MITSUBISHI Sigma 3.0 90-92
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) 3000 GT 3.0 91-99
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Diamante 3.0 91-97
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Diamante 3.5 97-2004
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 2.4 (V6) 2000-2001
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 3.0 2000
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D27A) 93-94
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D33A)(284mm rear rotor) 94-95
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo 95-99
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Galant 2WD 3.0 98-2000
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód MITSUBISHI Eclipse 2.0 4WD 91-95
- Tarcze przód MITSUBISHI FTO 2.0 (GP) 94-2000
- Tarcze przód MITSUBISHI FTO 2.0 (GPR) 94-2000
- Tarcze przód MITSUBISHI FTO 2.0 (GPX) 94-2000
- Tarcze przód MITSUBISHI Sigma 3.0 90-92
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) 3000 GT 3.0 91-99
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Diamante 3.0 91-97
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Diamante 3.5 97-2004
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 2.4 (V6) 2000-2001
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 3.0 2000
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D27A) 93-94
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D33A)(284mm rear rotor) 94-95
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo 95-99
- Tarcze przód MITSUBISHI (USA) Galant 2WD 3.0 98-2000
Nissan Maxima A34 2006
Tarcze DBA Street X-GOLD wyglad na 5, z małym ale, ponieważ farba nadająca kolor złoty na jednej tarczy zrobiła się biała po montażu i przejechanych paru kilometrach, jednak efektywność na trasie przy duzych predkosciach i na miescie przy gwałtownych hamowaniach bardzo dobra przy połączeniu z klockami GALFER Sport FDT 1055, które idealnie pasują do nich (zauważalne pylenie ale brak dziwnych pisków/hałasów)