Tarcze Ebc Ultimax Zobacz większe

Tarcze Ebc Ultimax USR1500

Ebc Ultimax

USR1500

Brak na magazynie

Średnica: 300 mm

Wysokość: 52 mm

Grubość: 28 mm

Rozstaw śrub: 108 mm

Otwór centrujący: 63,5 mm

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane

Cena dotyczy 1 sztuki, wybierając 2 otrzymasz komplet: lewa i prawa

Więcej szczegółów

446,74 zł

Wyprzedaż

-5%

470,25 zł

Dodaj Zmniejsz

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Tarcze Ebc Ultimax

Tarcze Ebc Ultimax

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, odpowiemy na wiadomość tak szybko jak to możliwe

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Magazyn: Produkt na zamówienie 21 dni

Gwarancja oryginalności

Pewność dopasowania części

Bezpłatna dostawa od 300 zł

Pomoc techniczna i fachowe doradztwo

TARCZE EBC ULTIMAX (USR)

Nacinane tarcze performance które podobnie jak Turbo Groove przewyższają jakością oryginalne montowane produkty, w modelu Ultimax zrezygnowano z nawierceń na rzecz większej ilości nacięć które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi. Dzięki temu znacznie zmniejszono hałas który powstaje w tarczach perforowanych podczas hamowań z większych prędkości. Nacięcia na tarczy skutecznie eliminują zjawisko fadingu; czyli zmniejszenia skuteczności hamulców podczas pracy w wysokiej temperaturze, skutecznie usuwają gazy powstałe pomiędzy okładziną cierną klocka a powierzchnią tarczy, oraz usuwają przegrzany materiał cierny który przyczynia się do zeszklenia powierzchni klocków i osłabienia hamulców a w konsekwencji do przegrzania tarcz. Czyli podczas mocnych hamowań na autostradzie a także częstych hamowań na krętej drodze i miejskiej jeździe. Tarcze Ebc Ultimax zostały pokryte czarną powłoką antykorozyjną, w miejscu styku tarczy z klockiem nabierają standardowego stalowego koloru, posiadają homologację drogową; certyfikat TUV i ISO.

Tarcze nacinane Ebc Ultimax

Tarcze Ultimax zostały zaprojektowane dla kierowców którzy wraz z zwiększeniem wydajności hamulców chcą zachować maksymalny komfort podróżowania. Polecane zarówno z klockami organicznymi, ceramicznymi oraz semi metalicznymi - polecane szczególnie w cięższych sedanach, suv-ach, oraz dla kierowców którzy oczekują znacznego zwiększenia skuteczności hamulców i eliminacji problemu zwichrowanych tarcz.

Cechy:

  • - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
  • - większa skuteczność hamulców
  • - czarna powłoka antykorozyjna
  • - homologacja drogowa: certyfikat ISO i TUV
  • - odporność na fading
  • - odporność na przegrzanie
  • - eliminacja ryzyka zwichrowania tarcz
  • - obniżony poziom hałasu
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa œrednia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY

miasto

miasto, poza miastemmiasto, poza miastempoza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off roadtor
SPOKOJNY--
NORMALNY-
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

EBC Brakes

Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.

Produkt przeznaczony do:

Parametry produktu:

Kod produktu: USR1500

Średnica: 300 mm

Wysokość: 52 mm

Grubość: 28 mm

Rozstaw śrub: 108 mm

Otwór centrujący: 63,5 mm

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane

Cena dotyczy 1 sztuki, wybierając 2 otrzymasz komplet: lewa i prawa

Produkt przeznaczony do:

Ogólna ocena:    0 1 2 3 4
4,50/5
    W oparciu o 2 Opinie
0 1 2 3 4
(4/5

Infiniti Q50

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Zauważalna poprawa hamowania(tarcze Ebc Ultimax + klocki Ebc Yellow Stuff). Hałas bez zmian w stosunku do tarcz i klocków OEM.

0 1 2 3 4
(5/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna

Strona: 1