TARCZE EBC ULTIMAX (USR)
Nacinane tarcze performance które podobnie jak Turbo Groove przewyższają jakością oryginalne montowane produkty, w modelu Ultimax zrezygnowano z nawierceń na rzecz większej ilości nacięć które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi. Dzięki temu znacznie zmniejszono hałas który powstaje w tarczach perforowanych podczas hamowań z większych prędkości. Nacięcia na tarczy skutecznie eliminują zjawisko fadingu; czyli zmniejszenia skuteczności hamulców podczas pracy w wysokiej temperaturze, skutecznie usuwają gazy powstałe pomiędzy okładziną cierną klocka a powierzchnią tarczy, oraz usuwają przegrzany materiał cierny który przyczynia się do zeszklenia powierzchni klocków i osłabienia hamulców a w konsekwencji do przegrzania tarcz. Czyli podczas mocnych hamowań na autostradzie a także częstych hamowań na krętej drodze i miejskiej jeździe. Tarcze Ebc Ultimax zostały pokryte czarną powłoką antykorozyjną, w miejscu styku tarczy z klockiem nabierają standardowego stalowego koloru, posiadają homologację drogową; certyfikat TUV i ISO.
Tarcze Ultimax zostały zaprojektowane dla kierowców którzy wraz z zwiększeniem wydajności hamulców chcą zachować maksymalny komfort podróżowania. Polecane zarówno z klockami organicznymi, ceramicznymi oraz semi metalicznymi - polecane szczególnie w cięższych sedanach, suv-ach, oraz dla kierowców którzy oczekują znacznego zwiększenia skuteczności hamulców i eliminacji problemu zwichrowanych tarcz.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa: certyfikat ISO i TUV
- - odporność na fading
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka zwichrowania tarcz
- - obniżony poziom hałasu
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa œrednia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył INFINITI FX30D 3.0 Turbo Diesel 2010-2013
- Tarcze tył INFINITI FX37 3.7 2008-2013
- Tarcze tył INFINITI FX50 5.0 2008-2013
- Tarcze tył (350mm) INFINITI M30D 3.0 Turbo Diesel 2010-2014
- Tarcze tył (350mm) INFINITI M37 3.7 2010-2014
- Tarcze tył INFINITI Q50 3.0 Twin Turbo (304 km) 2016-2020
- Tarcze tył INFINITI Q50 3.0 Twin Turbo (405 km) 2016-2020
- Tarcze tył INFINITI Q50 hybrid 3.5 Hybrid (360 km) 2013-2020
- Tarcze tył INFINITI Q50 hybrid 3.5 Hybrid AWD (360 km) 2013-2020
- Tarcze tył (350mm) INFINITI Q70 2.2 Turbo Diesel (170 km) 2014-2020
- Tarcze tył INFINITI Q70 3.0 Turbo Diesel (238 km) 2014-2020
- Tarcze tył (350mm) INFINITI Q70 3.7 (320 km) 2014-2020
- Tarcze tył INFINITI QX70 3.0 Turbo Diesel (238 km) 2013-2017
- Tarcze tył INFINITI QX70 5.0 (390 km) 2013-2017
- Tarcze tył INFINITI (USA) FX50 5.0 2008-2013
- Tarcze tył INFINITI (USA) M37 3.7 Sport 2011-2013
- Tarcze tył INFINITI (USA) M56 5.6 Sport 2011-2013
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q50 3.7 Sport 2013-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q50 3.7 Sport AWD 2013-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid Sport 2013-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid Sport AWD 2013-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q70 3.7 Sport 2014-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q70 5.6 Sport 2014-
- Tarcze tył INFINITI (USA) QX70 5.0 AWD 2014-2015
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył INFINITI FX30D 3.0 Turbo Diesel 2010-2013
- Tarcze tył INFINITI FX37 3.7 2008-2013
- Tarcze tył INFINITI FX50 5.0 2008-2013
- Tarcze tył (350mm) INFINITI M30D 3.0 Turbo Diesel 2010-2014
- Tarcze tył (350mm) INFINITI M37 3.7 2010-2014
- Tarcze tył INFINITI Q50 3.0 Twin Turbo (304 km) 2016-2020
- Tarcze tył INFINITI Q50 3.0 Twin Turbo (405 km) 2016-2020
- Tarcze tył INFINITI Q50 hybrid 3.5 Hybrid (360 km) 2013-2020
- Tarcze tył INFINITI Q50 hybrid 3.5 Hybrid AWD (360 km) 2013-2020
- Tarcze tył (350mm) INFINITI Q70 2.2 Turbo Diesel (170 km) 2014-2020
- Tarcze tył INFINITI Q70 3.0 Turbo Diesel (238 km) 2014-2020
- Tarcze tył (350mm) INFINITI Q70 3.7 (320 km) 2014-2020
- Tarcze tył INFINITI QX70 3.0 Turbo Diesel (238 km) 2013-2017
- Tarcze tył INFINITI QX70 5.0 (390 km) 2013-2017
- Tarcze tył INFINITI (USA) FX50 5.0 2008-2013
- Tarcze tył INFINITI (USA) M37 3.7 Sport 2011-2013
- Tarcze tył INFINITI (USA) M56 5.6 Sport 2011-2013
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q50 3.7 Sport 2013-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q50 3.7 Sport AWD 2013-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid Sport 2013-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid Sport AWD 2013-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q70 3.7 Sport 2014-
- Tarcze tył INFINITI (USA) Q70 5.6 Sport 2014-
- Tarcze tył INFINITI (USA) QX70 5.0 AWD 2014-2015
BMW 535D
tarcze ładnie wyglądają nowe jak i zaraz po założeniu w polaczeniu z Yellow EBC ale po 1,5 miesiąca niestety się nie sprawdzaj w bmw z przodu bija mimo ze dwuczęściowe wiec lepiej chyba kupić oryginalne bo są nawet tańsze i nie były aż tak ze maglownica do wymiany
z tylu dają rade jako tako na początku biły ale układał się chyba klocek tez Ebc Yellow
co do skuteczności to sprawdzają się lepiej niż popularny Zamiennik subiektywnie o jakieś 30% ale w lżejszych autach tak do 1700kg dają rade
i jest wyraźniejsza różnica skuteczności hamowania
żywotność raczej standardowa - hałas nieznacznie może głośniejsze niż gładkie co słychać jak auto dłużej podchodzi a na tarczy będzie nalot na codzien niezauważalna
Honda Type R
polecam bałem sie że będą głośne ale jest ok.Jeśli chodzi o wygląd REWELACJA :)
Infiniti Q50
Zauważalna poprawa hamowania(tarcze Ebc Ultimax + klocki Ebc Yellow Stuff). Hałas bez zmian w stosunku do tarcz i klocków OEM.
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna