TARCZE STOPTECH SPORT - NACINANE
Jedno częściowe tarcze StopTech Sport występujące w trzech modelach: nacinane, nawiercane oraz nacinane i nawiercane, to tarcze performance czyli przewyższające jakością seryjne części. Polecane zarówno do samochodów seryjnych, wzmocnionych, sportowych oraz do każdego samochodu w którym oczekujemy większej skuteczności hamulców i odporności na zniekształcenia tracz. Do tarcz możemy stosować zarówno klocki seryjne, ceramiczne, performance jak i sportowe mieszanki metaliczne. Dla uzyskania najlepszej skuteczności hamulców i zachowania komfortu seryjnego zestawu proponujemy klocki performance.
Nacięcia na tarczach stoptech usuwają gazy powstałe w procesie hamowania utrzymując wysoką skuteczność hamulców podczas pracy w wysokiej temperaturze. Nacięcia pomagają również oczyszczać powierzchnię materiału ciernego klocków z pyłu i przegrzanego materiału nie dopuszczając tym samym do zeszklenia powierzchni klocków pozwala to właściwą pracę hamulców w wysokiej temperaturze. Wszystkie tarcze stoptech pokryte są czarną powłoką antykorozyjną.
Do produkcji tarcz użyto stopu o większej zawartości węgla z dodatkiem molibdenu dzięki temu tarcze odporne są na działanie wysokiej temperatury i zniekształcenia a także uzyskano mniejsze zużycie samych tarcz podczas eksploatacji.
W tarczach serii sport zastosowano unikalny system wentylacji tarcz „Vane Design” w którym zaprojektowano łukowate kierunkowe żebrowania tarcz w taki sposób aby ominąć otwory wykonane w modelach posiadających nawiercenia.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML280 (3.0TD) 2005-2009
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML300 (3.0TD) 2009-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML320 (3.0TD) 2005-2009
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML350 (3.0TD) 2009-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML350 (3.5) 2005-2011
- Tarcze przód MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R280 (3.0) 2007-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R280 (3.0TD) 2005-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R300 (3.0) 2009-2013
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R300 (3.0TD) 2009-2013
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R320 (3.0TD) 2006-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R350 (3.0TD) 2009-2013
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R350 (3.5) 2005-2008
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML280 (3.0TD) 2005-2009
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML300 (3.0TD) 2009-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML320 (3.0TD) 2005-2009
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML350 (3.0TD) 2009-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES M-Class (W164) 2005-2011 ML350 (3.5) 2005-2011
- Tarcze przód MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R280 (3.0) 2007-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R280 (3.0TD) 2005-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R300 (3.0) 2009-2013
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R300 (3.0TD) 2009-2013
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R320 (3.0TD) 2006-2011
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R350 (3.0TD) 2009-2013
- Tarcze przód (330mm) MERCEDES R-Class (W251) 2005-2013 R350 (3.5) 2005-2008
Godne uwagi.
Ciężko tak naprawdę ocenić skuteczność (tarcza tylna mająca niewielki wkład w hamowanie pojazdu na co dzień) i wytrzymałość po tak krótkim czasie użytkowania. Na pewno jest bardzo estetyczna, a hamowanie poprawiło się względem seryjnego tylnego układu hamulcowego.