Tarcze Zimmermann Sport 430.2623.52

Zimmermann Sport

430.2623.52

Dostępny

Indeks: 430.2623.52

Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)

Średnica: 300 mm

Grubość: 26 mm

Wysokość: 46 mm

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane, Nawiercane Wysoko nawęglane

Rozstaw śrub: 115 mm

Otwór centrujący: 71 mm

Appr. stamp: ECE R90 APPROVED

Inne kody: 13502051, 13502052, 569070, 569076

Więcej szczegółów

346,02 zł

Wyprzedaż

-4%

360,44 zł

Dodaj Zmniejsz

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Tarcze Zimmermann Sport

Tarcze Zimmermann Sport

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, odpowiemy na wiadomość tak szybko jak to możliwe

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Magazyn: Wysyłka w 24 - 48h

Gwarancja oryginalności

Pewność dopasowania części

Bezpłatna dostawa od 300 zł

Pomoc techniczna i fachowe doradztwo

TARCZE ZIMMERMANN SPORT COAT

Zimmermann Sport to nawiercane tarcze hamulcowe pokryte antykorozyjną powłoką cynkową która skutecznie zabezpiecza tarcze przed korozją. Nawiercenia na powierzchni tarczy hamulcowej zwiększają skuteczność hamowania w każdych warunkach poprzez odprowadzenie gazów pomiędzy klockiem hamulcowym a tarczą dodatkowo otwory nie przyczyniają się nadmiernego hałasu podczas hamowań z dużych prędkości. Kolejną funkcją nawierceń na traczy hamulcowej jest usuwanie pyłu oraz zaszklonej powłoki części ciernej klocków hamulcowych która tworzy się podczas pracy wysokich temperaturach podnoszą tym samym skuteczność hamowania wysokich temperaturach. Kolejną zaletą nawiercanych tarcz hamulcowych Zimmermann jest większa wydajność chłodzenia która przekłada się na zmniejszenie ryzyka przegrzania tracz hamulcowych.

Tarcze Zimmermann nawiercane

Cechy:

  • - większa skuteczność hamulców
  • - odporność na fading
  • - cynkowa powłoka antykorozyjna
  • - homologacja drogowa
  • - odporność na przegrzanie
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY

miasto

miasto, poza miastemmiasto, poza miastempoza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off roadtor
SPOKOJNY--
NORMALNY-
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

Produkt przeznaczony do:

Parametry produktu:

Kod produktu: 430.2623.52

Indeks: 430.2623.52

Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)

Średnica: 300 mm

Grubość: 26 mm

Wysokość: 46 mm

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane, Nawiercane Wysoko nawęglane

Rozstaw śrub: 115 mm

Otwór centrujący: 71 mm

Appr. stamp: ECE R90 APPROVED

Inne kody: 13502051, 13502052, 569070, 569076

Produkt przeznaczony do:

Ogólna ocena:    0 1 2 3 4
4,80/5
    W oparciu o 5 Opinie
0 1 2 3 4
(4/5

VW Sharan 1.9 TDI, ASZ

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Powiem tak. Przed zamontowaniem tych tarcz w duecie z klockami Galfer 1050 spodziewałem się różnicy na + w skuteczności hamulców względem tarcz gładkich i standardowych klocków ( komplet Zimmermann ) i się rozczarowałem. Różnicy nie widzę żadnej poza kilkoma stówami mniej w portfelu względem zestawu jaki miałem wcześniej.

0 1 2 3 4
(5/5

Peuegeote 208 115 Kw

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Bardzo fajne tarcz, duża różnica na plus w porownaniu z OE, załozone Z EBC greenstaff

0 1 2 3 4
(5/5

Ford S-Max 2.0 TdCi '12

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

To mój drugi komplet tarcz tego producenta. Wcześniej miałem je w maździe 626 2.0 PB. Teraz jeżdżą w większym, cięższym i sporo mocniejszym aucie. I tym razem jestem z nich bardzo zadowolony. Jeżdżę raczej szybko, na sportowym zawieszeniu i oponach 235. Nigdy nie miałem uczucia, że nie zatrzymam się w porę, a jazda w zakrętach i dohamowanie przed kolejnym (opóźnione) nie stwarza problemów. Wyjazd na wakacje z pełnym bagażnikiem, trzema rowerami na haku i dwoma na dachu to także spokojna głowa o hamowanie w nagłej sytuacji. Jest bardzo dobrze. Nie krzywią się, są ciche (klocki Galfer Sport FDHP 1050) i cały zestaw świetnie ze sobą współpracuje. Nie ukrywam, że chciałoby się mieć lepsze (droższe) ale na moje potrzeby, taty z zacięciem sportowym, z dużym zapasem spełniają oczekiwania. Hamowanie mocno obciążonym autem nie powoduje stanu przedzawałowego. Przejechałem ok. 6000 km więc bez szału ale to pozwoliło by wyrobić sobie o nich dobre zdanie.

0 1 2 3 4
(5/5

Honda Civic 1.6 FK

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

ok

0 1 2 3 4
(5/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Solidna Firma
- wygodne i proste dopasowanie produktu do danego auta (wielki plus)
- szybka realizacja zamówienia
- świetny kontakt (na bieżąco wiemy co się dzieje z naszym zamówieniem)
Z pewnością mój układ hamulcowy będzie pochodził właśnie stąd
Pozdrawiam szefa jak i zespół
Dziękuję

Strona: 1