Tarcze Zimmermann Sport

Tarcze Hamulcowe

430.2623.52

Dostępny

Indeks: 430.2623.52

Średnica [mm]: 300

Wysokość [mm]: 45,5

Grubość [mm]: 26

Minimalna grubość [mm]: 23

Wzór otworów/Ilość otworów: 6/5

Rozstaw śrub [mm]: 115

Typ tarczy hamulcowej: wentylowany wewnętrznie, perforowany

Cena dotyczy 1 sztuki, wybierając 2 otrzymasz komplet: lewa i prawa

Więcej szczegółów

273,71 zł

Wyprzedaż

-4%

285,11 zł

Dodaj Zmniejsz

Magazyn: Szybka wysyłka w 24h

Gwarancja oryginalności

Pewność dopasowania części

Bezpłatna dostawa od 300 zł

Pomoc techniczna i fachowe doradztwo

TARCZE ZIMMERMANN SPORT COAT

Zimmermann Sport to nawiercane tarcze hamulcowe pokryte antykorozyjną powłoką cynkową która skutecznie zabezpiecza tarcze przed korozją. Nawiercenia na powierzchni tarczy hamulcowej zwiększają skuteczność hamowania w każdych warunkach poprzez odprowadzenie gazów pomiędzy klockiem hamulcowym a tarczą dodatkowo otwory nie przyczyniają się nadmiernego hałasu podczas hamowań z dużych prędkości. Kolejną funkcją nawierceń na traczy hamulcowej jest usuwanie pyłu oraz zaszklonej powłoki części ciernej klocków hamulcowych która tworzy się podczas pracy wysokich temperaturach podnoszą tym samym skuteczność hamowania wysokich temperaturach. Kolejną zaletą nawiercanych tarcz hamulcowych Zimmermann jest większa wydajność chłodzenia która przekłada się na zmniejszenie ryzyka przegrzania tracz hamulcowych.

Tarcze Zimmermann nawiercane

Cechy:

  • - większa skuteczność hamulców
  • - odporność na fading
  • - cynkowa powłoka antykorozyjna
  • - homologacja drogowa
  • - odporność na przegrzanie
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY

miasto

miasto, poza miastemmiasto, poza miastempoza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off roadtor
SPOKOJNY--
NORMALNY-
DYNAMICZNY
AGRESYWNY
  • Strona zabudowy Przód
  • Opinie i komentarze Tarcze Zimmermann Sport

Produkt pasuje do:

Ogólna ocena:    0 1 2 3 4
5,00/5
    W oparciu o 3 Opinie
0 1 2 3 4
(5/5

Ford S-Max 2.0 TdCi '12

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

To mój drugi komplet tarcz tego producenta. Wcześniej miałem je w maździe 626 2.0 PB. Teraz jeżdżą w większym, cięższym i sporo mocniejszym aucie. I tym razem jestem z nich bardzo zadowolony. Jeżdżę raczej szybko, na sportowym zawieszeniu i oponach 235. Nigdy nie miałem uczucia, że nie zatrzymam się w porę, a jazda w zakrętach i dohamowanie przed kolejnym (opóźnione) nie stwarza problemów. Wyjazd na wakacje z pełnym bagażnikiem, trzema rowerami na haku i dwoma na dachu to także spokojna głowa o hamowanie w nagłej sytuacji. Jest bardzo dobrze. Nie krzywią się, są ciche (klocki Galfer Sport FDHP 1050) i cały zestaw świetnie ze sobą współpracuje. Nie ukrywam, że chciałoby się mieć lepsze (droższe) ale na moje potrzeby, taty z zacięciem sportowym, z dużym zapasem spełniają oczekiwania. Hamowanie mocno obciążonym autem nie powoduje stanu przedzawałowego. Przejechałem ok. 6000 km więc bez szału ale to pozwoliło by wyrobić sobie o nich dobre zdanie.

0 1 2 3 4
(5/5

Honda Civic 1.6 FK

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

ok

0 1 2 3 4
(5/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Solidna Firma
- wygodne i proste dopasowanie produktu do danego auta (wielki plus)
- szybka realizacja zamówienia
- świetny kontakt (na bieżąco wiemy co się dzieje z naszym zamówieniem)
Z pewnością mój układ hamulcowy będzie pochodził właśnie stąd
Pozdrawiam szefa jak i zespół
Dziękuję

Strona: 1