• Tarcze Zimmermann Sport
  • Tarcze Zimmermann Sport
Tarcze Zimmermann Sport
search

Tarcze Zimmermann Sport 430.1485.52

0 1 2 3 4
4,63/5 - 8 opinii(e)
0 1 2 3 4 6
0 1 2 3 0 1
0 1 2 0 1 1
0 1 0 1 2 0
0 0 1 2 3 0

Indeks: 430.1485.52

Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)

Średnica: 264 mm

Grubość: 10 mm

Wysokość: 42 mm

Liczba otworów: 5

Typ: Pełne, Nawiercane

Rozstaw śrub: 110 mm

Otwór centrujący: 66 mm

Appr. stamp: ohne ABE

Inne kody: 569109

ZIMMERMANN
200,21 zł
Dostępność: Wysyłka w 48h
Ilość

Zapytaj o produkt

Tarcze Zimmermann Sport

Tarcze Zimmermann Sport

Indeks: 430.1485.52

Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)

Średnica: 264 mm

Grubość: 10 mm

Wysokość: 42 mm

Liczba otworów: 5

Typ: Pełne, Nawiercane

Rozstaw śrub: 110 mm

Otwór centrujący: 66 mm

Appr. stamp: ohne ABE

Inne kody: 569109

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Wysyłka w 48h

Minimalna ilość zamówienia tego produktu jest 2.

TARCZE ZIMMERMANN SPORT COAT

Zimmermann Sport to nawiercane tarcze hamulcowe pokryte antykorozyjną powłoką cynkową która skutecznie zabezpiecza tarcze przed korozją. Nawiercenia na powierzchni tarczy hamulcowej zwiększają skuteczność hamowania w każdych warunkach poprzez odprowadzenie gazów pomiędzy klockiem hamulcowym a tarczą dodatkowo otwory nie przyczyniają się nadmiernego hałasu podczas hamowań z dużych prędkości. Kolejną funkcją nawierceń na traczy hamulcowej jest usuwanie pyłu oraz zaszklonej powłoki części ciernej klocków hamulcowych która tworzy się podczas pracy wysokich temperaturach podnoszą tym samym skuteczność hamowania wysokich temperaturach. Kolejną zaletą nawiercanych tarcz hamulcowych Zimmermann jest większa wydajność chłodzenia która przekłada się na zmniejszenie ryzyka przegrzania tracz hamulcowych.

Tarcze Zimmermann nawiercane

Cechy:

  • - większa skuteczność hamulców
  • - odporność na fading
  • - cynkowa powłoka antykorozyjna
  • - homologacja drogowa
  • - odporność na przegrzanie
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY miasto miasto, poza miastem miasto, poza miastem poza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off road tor
SPOKOJNY - -
NORMALNY -
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

Produkt przeznaczony do:

Produkt przeznaczony do:

Jest 8 opinii(e) - 0 1 2 3 4 4,63/5
0 1 2 3 4
(5/5

B200 AMG

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Poprzednie tarcze TRW (jakaś wersja z logo Mercedesa) zajechałem i przy ostrym hamowaniu z 200 do 100 km/h - pokrzywiłem. Kiedyś w Nissanie miałem Zimmermanny (gładkie), byłem z nich zadowolony, a te super wyglądają, więc zakupiłem ten komplecik. Chciałem je połączyć z Galfer 1050, ale 3 tygodniowy czas oczekiwania mnie zniechęcił. Więc połączyłem je z klockami Zimmermann. Hamowanie dużo ostrzejsze, pylą o wiele mniej od poprzednich i są cichutkie. Przejechałem ponad 6 tys. i nie narzekam. Przeżyły ostre awaryjne hamowanie. Mechanik pochwalił wybór, zdziwił się niską ceną... potem pokazał coś podobnego do AMG C63 za kilka tysięcy zł....


0 1 2 3 4
(5/5

Citroen c5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Do tej pory zrobiłem około 2000km i narazie jestem zadowolony


0 1 2 3 4
(3/5

Audi A6 c7 allroad 14 rok

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Niestety tarcze przy chamowaniu z dużej prędkości bardzo się grzeją i zaczyna się bicie , nadają się tylko do jazdy po mieście , w trasie jest tragedia kiedy się nagrzeją


0 1 2 3 4
(4/5

VW Sharan 1.9 TDI, ASZ

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Powiem tak. Przed zamontowaniem tych tarcz w duecie z klockami Galfer 1050 spodziewałem się różnicy na + w skuteczności hamulców względem tarcz gładkich i standardowych klocków ( komplet Zimmermann ) i się rozczarowałem. Różnicy nie widzę żadnej poza kilkoma stówami mniej w portfelu względem zestawu jaki miałem wcześniej.


0 1 2 3 4
(5/5

Peuegeote 208 115 Kw

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Bardzo fajne tarcz, duża różnica na plus w porownaniu z OE, załozone Z EBC greenstaff


0 1 2 3 4
(5/5

Ford S-Max 2.0 TdCi '12

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

To mój drugi komplet tarcz tego producenta. Wcześniej miałem je w maździe 626 2.0 PB. Teraz jeżdżą w większym, cięższym i sporo mocniejszym aucie. I tym razem jestem z nich bardzo zadowolony. Jeżdżę raczej szybko, na sportowym zawieszeniu i oponach 235. Nigdy nie miałem uczucia, że nie zatrzymam się w porę, a jazda w zakrętach i dohamowanie przed kolejnym (opóźnione) nie stwarza problemów. Wyjazd na wakacje z pełnym bagażnikiem, trzema rowerami na haku i dwoma na dachu to także spokojna głowa o hamowanie w nagłej sytuacji. Jest bardzo dobrze. Nie krzywią się, są ciche (klocki Galfer Sport FDHP 1050) i cały zestaw świetnie ze sobą współpracuje. Nie ukrywam, że chciałoby się mieć lepsze (droższe) ale na moje potrzeby, taty z zacięciem sportowym, z dużym zapasem spełniają oczekiwania. Hamowanie mocno obciążonym autem nie powoduje stanu przedzawałowego. Przejechałem ok. 6000 km więc bez szału ale to pozwoliło by wyrobić sobie o nich dobre zdanie.


0 1 2 3 4
(5/5

Honda Civic 1.6 FK

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

ok


0 1 2 3 4
(5/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Solidna Firma
- wygodne i proste dopasowanie produktu do danego auta (wielki plus)
- szybka realizacja zamówienia
- świetny kontakt (na bieżąco wiemy co się dzieje z naszym zamówieniem)
Z pewnością mój układ hamulcowy będzie pochodził właśnie stąd
Pozdrawiam szefa jak i zespół
Dziękuję