TARCZE STOPTECH SPORT - NACINANE
Jedno częściowe tarcze StopTech Sport występujące w trzech modelach: nacinane, nawiercane oraz nacinane i nawiercane, to tarcze performance czyli przewyższające jakością seryjne części. Polecane zarówno do samochodów seryjnych, wzmocnionych, sportowych oraz do każdego samochodu w którym oczekujemy większej skuteczności hamulców i odporności na zniekształcenia tracz. Do tarcz możemy stosować zarówno klocki seryjne, ceramiczne, performance jak i sportowe mieszanki metaliczne. Dla uzyskania najlepszej skuteczności hamulców i zachowania komfortu seryjnego zestawu proponujemy klocki performance.
Nacięcia na tarczach stoptech usuwają gazy powstałe w procesie hamowania utrzymując wysoką skuteczność hamulców podczas pracy w wysokiej temperaturze. Nacięcia pomagają również oczyszczać powierzchnię materiału ciernego klocków z pyłu i przegrzanego materiału nie dopuszczając tym samym do zeszklenia powierzchni klocków pozwala to właściwą pracę hamulców w wysokiej temperaturze. Wszystkie tarcze stoptech pokryte są czarną powłoką antykorozyjną.
Do produkcji tarcz użyto stopu o większej zawartości węgla z dodatkiem molibdenu dzięki temu tarcze odporne są na działanie wysokiej temperatury i zniekształcenia a także uzyskano mniejsze zużycie samych tarcz podczas eksploatacji.
W tarczach serii sport zastosowano unikalny system wentylacji tarcz „Vane Design” w którym zaprojektowano łukowate kierunkowe żebrowania tarcz w taki sposób aby ominąć otwory wykonane w modelach posiadających nawiercenia.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo (190 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo (254 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo (320 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo + Electric (320+87 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo Diesel (190 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo Diesel (235 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo Diesel hybriDiesel (200 km) 2019-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo Diesel hybriDiesel (245 km) 2019-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo (254 km) 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo Diesel (190 km) 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo Diesel hybriDiesel (235 km) 2019-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel (320 km) 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel hybriDiesel (390 km) 2018-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel hybriDiesel (407 km) 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Twin Turbo Diesel (225 km) 2015-
- Tarcze przód VOLVO (USA) XC60 2.0 Turbo & SuperchargeDiesel + Electric 2017
- Tarcze przód VOLVO (USA) XC60 2.0 Turbo & SuperchargeDiesel + Electric 2018-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO (USA) XC90 2.0 Turbo T5 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO (USA) XC90 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel hybriDiesel T8 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO (USA) XC90 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel T6 2015-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo (190 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo (254 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo (320 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo + Electric (320+87 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo Diesel (190 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo Diesel (235 km) 2017-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo Diesel hybriDiesel (200 km) 2019-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC60 (MK2) 2017- 2.0 Turbo Diesel hybriDiesel (245 km) 2019-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo (254 km) 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo Diesel (190 km) 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo Diesel hybriDiesel (235 km) 2019-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel (320 km) 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel hybriDiesel (390 km) 2018-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel hybriDiesel (407 km) 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO XC90 (2nd Gen) 2015- 2.0 Twin Turbo Diesel (225 km) 2015-
- Tarcze przód VOLVO (USA) XC60 2.0 Turbo & SuperchargeDiesel + Electric 2017
- Tarcze przód VOLVO (USA) XC60 2.0 Turbo & SuperchargeDiesel + Electric 2018-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO (USA) XC90 2.0 Turbo T5 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO (USA) XC90 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel hybriDiesel T8 2015-
- Tarcze przód (366mm) VOLVO (USA) XC90 2.0 Turbo/SuperchargeDiesel T6 2015-
Godne uwagi.
Ciężko tak naprawdę ocenić skuteczność (tarcza tylna mająca niewielki wkład w hamowanie pojazdu na co dzień) i wytrzymałość po tak krótkim czasie użytkowania. Na pewno jest bardzo estetyczna, a hamowanie poprawiło się względem seryjnego tylnego układu hamulcowego.