TARCZE STOPTECH SPORT - NACINANE
Jedno częściowe tarcze StopTech Sport występujące w trzech modelach: nacinane, nawiercane oraz nacinane i nawiercane, to tarcze performance czyli przewyższające jakością seryjne części. Polecane zarówno do samochodów seryjnych, wzmocnionych, sportowych oraz do każdego samochodu w którym oczekujemy większej skuteczności hamulców i odporności na zniekształcenia tracz. Do tarcz możemy stosować zarówno klocki seryjne, ceramiczne, performance jak i sportowe mieszanki metaliczne. Dla uzyskania najlepszej skuteczności hamulców i zachowania komfortu seryjnego zestawu proponujemy klocki performance.
Nacięcia na tarczach stoptech usuwają gazy powstałe w procesie hamowania utrzymując wysoką skuteczność hamulców podczas pracy w wysokiej temperaturze. Nacięcia pomagają również oczyszczać powierzchnię materiału ciernego klocków z pyłu i przegrzanego materiału nie dopuszczając tym samym do zeszklenia powierzchni klocków pozwala to właściwą pracę hamulców w wysokiej temperaturze. Wszystkie tarcze stoptech pokryte są czarną powłoką antykorozyjną.
Do produkcji tarcz użyto stopu o większej zawartości węgla z dodatkiem molibdenu dzięki temu tarcze odporne są na działanie wysokiej temperatury i zniekształcenia a także uzyskano mniejsze zużycie samych tarcz podczas eksploatacji.
W tarczach serii sport zastosowano unikalny system wentylacji tarcz „Vane Design” w którym zaprojektowano łukowate kierunkowe żebrowania tarcz w taki sposób aby ominąć otwory wykonane w modelach posiadających nawiercenia.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód CHRYSLER Grand Voyager 2.8 Turbo Diesel 2011-2016
- Tarcze przód (330mm) CHRYSLER Grand Voyager 2.8 Turbo Diesel 2011-2016
- Tarcze przód CHRYSLER (USA) Pacifica 3.6 2016-
- Tarcze przód (330mm) CHRYSLER (USA) Town & Country 3.6 2012-2015
- Tarcze przód (330mm) CHRYSLER Town & Country 3.6 2012-2015
- Tarcze przód DODGE (USA) Grand Caravan 3.6 2012-2020
- Tarcze przód DODGE (USA) Journey 2.4 2012-
- Tarcze przód DODGE (USA) Journey 3.6 2012-
- Tarcze przód (330mm) FIAT Freemont 2.0 Turbo Diesel (140 km) 2011-
- Tarcze przód (330mm) FIAT Freemont 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2011-
- Tarcze przód (330mm) FIAT Freemont 2.4 (170 km) 2012-
- Tarcze przód (330mm) FIAT Freemont 3.6 (280 km) 2011-
- Tarcze przód (330mm) LANCIA Voyager 2.8 Turbo Diesel 2011-2016
- Tarcze przód (330mm) LANCIA Voyager 3.6 2011-2016
- Tarcze przód (330mm) RAM TRUCKS (USA) C/V 3.6 2012-
- Tarcze przód (330mm) VOLKSWAGEN (USA) Routan 3.6 2012-2014
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód CHRYSLER Grand Voyager 2.8 Turbo Diesel 2011-2016
- Tarcze przód (330mm) CHRYSLER Grand Voyager 2.8 Turbo Diesel 2011-2016
- Tarcze przód CHRYSLER (USA) Pacifica 3.6 2016-
- Tarcze przód (330mm) CHRYSLER (USA) Town & Country 3.6 2012-2015
- Tarcze przód (330mm) CHRYSLER Town & Country 3.6 2012-2015
- Tarcze przód DODGE (USA) Grand Caravan 3.6 2012-2020
- Tarcze przód DODGE (USA) Journey 2.4 2012-
- Tarcze przód DODGE (USA) Journey 3.6 2012-
- Tarcze przód (330mm) FIAT Freemont 2.0 Turbo Diesel (140 km) 2011-
- Tarcze przód (330mm) FIAT Freemont 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2011-
- Tarcze przód (330mm) FIAT Freemont 2.4 (170 km) 2012-
- Tarcze przód (330mm) FIAT Freemont 3.6 (280 km) 2011-
- Tarcze przód (330mm) LANCIA Voyager 2.8 Turbo Diesel 2011-2016
- Tarcze przód (330mm) LANCIA Voyager 3.6 2011-2016
- Tarcze przód (330mm) RAM TRUCKS (USA) C/V 3.6 2012-
- Tarcze przód (330mm) VOLKSWAGEN (USA) Routan 3.6 2012-2014
Godne uwagi.
Ciężko tak naprawdę ocenić skuteczność (tarcza tylna mająca niewielki wkład w hamowanie pojazdu na co dzień) i wytrzymałość po tak krótkim czasie użytkowania. Na pewno jest bardzo estetyczna, a hamowanie poprawiło się względem seryjnego tylnego układu hamulcowego.