TARCZE STOPTECH SPORT - NACINANE I NAWIERCANE
Jedno częściowe tarcze StopTech Sport występujące w trzech modelach: nacinane, nawiercane oraz nacinane i nawiercane, to tarcze performance czyli przewyższające jakością seryjne części. Polecane zarówno do samochodów seryjnych, wzmocnionych, sportowych oraz do każdego samochodu w którym oczekujemy większej skuteczności hamulców i odporności na zniekształcenia tracz. Do tarcz możemy stosować zarówno klocki seryjne, ceramiczne, performance jak i sportowe mieszanki metaliczne. Dla uzyskania najlepszej skuteczności hamulców i zachowania komfortu seryjnego zestawu proponujemy klocki performance.
Nacięcia na tarczach Stoptech usuwają gazy powstałe w procesie hamowania utrzymując wysoką skuteczność hamulców podczas pracy w wysokiej temperaturze. Nacięcia pomagają również oczyszczać powierzchnię materiału ciernego klocków z pyłu i przegrzanego materiału nie dopuszczając tym samym do zeszklenia powierzchni klocków pozwala to właściwą pracę hamulców w wysokiej temperaturze. Nawiercenia skutecznie eliminują poduszkę gazową powstała w czasie hamowania między klockiem a tarczą zwiększając skuteczność hamowania zarówno w niskiej jak i w wysokiej temperaturze. Wszystkie tarcze Stoptech pokryte są czarną powłoką antykorozyjną.
Do produkcji tarcz użyto stopu o większej zawartości węgla z dodatkiem molibdenu dzięki temu tarcze odporne są na działanie wysokiej temperatury i zniekształcenia a także uzyskano mniejsze zużycie samych tarcz podczas eksploatacji.
W tarczach serii sport zastosowano unikalny system wentylacji tarcz „Vane Design” w którym zaprojektowano łukowate kierunkowe żebrowania tarcz w taki sposób aby ominąć otwory wykonane w modelach posiadających nawiercenia.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył FIAT 500L 0.9 Turbo (105 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 0.9 Turbo (86 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.3 Turbo Diesel (85 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.4 (95 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.6 Turbo Diesel (104 km) 2013-
- Tarcze tył (251mm) FIAT 500L 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 0.9 Turbo (105 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 1.4 (95 km) 2013-
- Tarcze tył (251mm) FIAT 500L Trekking 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT Tipo Kombi (Mk2) 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2016-
- Tarcze tył FIAT Tipo Kombi (Mk2) 1.4 (95 km) 2016-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył FIAT 500L 0.9 Turbo (105 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 0.9 Turbo (86 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.3 Turbo Diesel (85 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.4 (95 km) 2012-
- Tarcze tył FIAT 500L 1.6 Turbo Diesel (104 km) 2013-
- Tarcze tył (251mm) FIAT 500L 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 0.9 Turbo (105 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2013-
- Tarcze tył FIAT 500L Trekking 1.4 (95 km) 2013-
- Tarcze tył (251mm) FIAT 500L Trekking 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2014-
- Tarcze tył FIAT Tipo Kombi (Mk2) 1.3 Turbo Diesel (95 km) 2016-
- Tarcze tył FIAT Tipo Kombi (Mk2) 1.4 (95 km) 2016-