Tarcze Zimmermann Coat Z 430.2649.20
Indeks: 430.2649.20
Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)
Średnica: 288 mm
Grubość: 12 mm
Wysokość: 45 mm
Liczba otworów: 5
Typ: Pełne
Rozstaw śrub: 115 mm
Otwór centrujący: 71 mm
Appr. stamp: ECE R90 APPROVED
Inne kody: 13517857, 13521
TARCZE ZIMMERMANN COAT Z
Tarcze hamulcowe Zimmermann Coat Z to wysokiej jakości zamienniki fabrycznie montowanych tarcz wykonane według wytycznych producentów samochodów. Firma Zimmermann korzystając z wieloletniego doświadczenia jako dostawca komponentów na pierwszy montaż i rozwijając własne chronione rozwiązania technologiczne oferuje na rynku wtórnym wysokiej jakości tarcze z odpornych na wysoką temperaturę materiałów. Wszystkie tarcze zostają zabezpieczone cynkową powłoką antykorozyjną.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył OPEL Insignia Country Tourer (B) 2017- 1.5 Turbo (165 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Country Tourer (B) 2017- 1.6 Turbo (200 km) 2017-
- Tarcze tył (Pełne) OPEL Insignia Country Tourer (B) 2017- 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2017-
- Tarcze tył (Pełne) OPEL Insignia Country Tourer (B) 2017- 2.0 Turbo Diesel 4x4 (170 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.5 Turbo (140 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.5 Turbo (165 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.6 Turbo (200 km) 2018-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.6 Turbo Diesel (110 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.6 Turbo Diesel (136 km) 2017-
- Tarcze tył (Pełne) OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.5 Turbo (140 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.5 Turbo (165 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.6 Turbo (200 km) 2018-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.6 Turbo Diesel (110 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.6 Turbo Diesel (136 km) 2017-
- Tarcze tył (Pełne) OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2017-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył OPEL Insignia Country Tourer (B) 2017- 1.5 Turbo (165 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Country Tourer (B) 2017- 1.6 Turbo (200 km) 2017-
- Tarcze tył (Pełne) OPEL Insignia Country Tourer (B) 2017- 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2017-
- Tarcze tył (Pełne) OPEL Insignia Country Tourer (B) 2017- 2.0 Turbo Diesel 4x4 (170 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.5 Turbo (140 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.5 Turbo (165 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.6 Turbo (200 km) 2018-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.6 Turbo Diesel (110 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 1.6 Turbo Diesel (136 km) 2017-
- Tarcze tył (Pełne) OPEL Insignia Grand Sport (B) 2017- 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.5 Turbo (140 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.5 Turbo (165 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.6 Turbo (200 km) 2018-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.6 Turbo Diesel (110 km) 2017-
- Tarcze tył OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 1.6 Turbo Diesel (136 km) 2017-
- Tarcze tył (Pełne) OPEL Insignia Sport Tourer (B) 2017- 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2017-
Fiesta ST182
Tarcze nadają sie do zwykłych wersji fiesty, jeśli ktoś potrzebuje nawet kupić te tarcze jako chwilowy zamiennik odradzam. Nie warto
Citroen c5
Przejechałem dopiero około 2000km narazie jestem zadowolony skuteczność chamowania super w mieście i na trasie
VW UP!
Zrobiłem do chwili obecnej po wymianie kompletu hamulców ok 1000 km. Nie wiele powiem na temat pylenia, albowiem pod kołpakami ciężko stwierdzić, a nie będę ich zdejmował w obecnych warunkach do oceny tego parametru.
Ale jestem jak najbardziej zadowolony z zakupu. Samochód lekki wiec i łatwo go zatrzymać. Żadnego bicia, hałasu czy innych niepożądanych dźwięków i efektów.
Ponownie dokonałbym tego zakupu.
Chrysler PT Cruiser.
Tarcze tył : Zimmermann, klocki EBC Green Stuff
Tarcze przód : Zimmermann Sport, klocki Hawk Performance PC
Od dłuższego czasu używam takiego zestawu i jestem bardzo zadowolony.
Styl jazdy : ostry/agresywny