Tarcze Zimmermann Coat Z 450.5214.20
Indeks: 450.5214.20
Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)
Średnica: 350 mm
Grubość: 25 mm
Wysokość: 49 mm
Liczba otworów: 5
Typ: Wentylowane Wysoko nawęglane
Rozstaw śrub: 120 mm
Otwór centrujący: 79 mm
Appr. stamp: ECE R90 APPROVED
Inne kody: LR033302
TARCZE ZIMMERMANN COAT Z
Tarcze hamulcowe Zimmermann Coat Z to wysokiej jakości zamienniki fabrycznie montowanych tarcz wykonane według wytycznych producentów samochodów. Firma Zimmermann korzystając z wieloletniego doświadczenia jako dostawca komponentów na pierwszy montaż i rozwijając własne chronione rozwiązania technologiczne oferuje na rynku wtórnym wysokiej jakości tarcze z odpornych na wysoką temperaturę materiałów. Wszystkie tarcze zostają zabezpieczone cynkową powłoką antykorozyjną.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 2.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2012-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 2.0 Turbo Diesel (240 km) 2015-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Supercharged (340 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (292 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Supercharged 2017-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2017-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Supercharged 2013-2018
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 3.0 Supercharged 2014-2018
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 2.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2012-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 2.0 Turbo Diesel (240 km) 2015-
- Tarcze tył (350mm) LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Supercharged (340 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (292 km) 2013-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Supercharged 2017-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2017-
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Supercharged 2013-2018
- Tarcze tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 3.0 Supercharged 2014-2018
Fiesta ST182
Tarcze nadają sie do zwykłych wersji fiesty, jeśli ktoś potrzebuje nawet kupić te tarcze jako chwilowy zamiennik odradzam. Nie warto
Citroen c5
Przejechałem dopiero około 2000km narazie jestem zadowolony skuteczność chamowania super w mieście i na trasie
VW UP!
Zrobiłem do chwili obecnej po wymianie kompletu hamulców ok 1000 km. Nie wiele powiem na temat pylenia, albowiem pod kołpakami ciężko stwierdzić, a nie będę ich zdejmował w obecnych warunkach do oceny tego parametru.
Ale jestem jak najbardziej zadowolony z zakupu. Samochód lekki wiec i łatwo go zatrzymać. Żadnego bicia, hałasu czy innych niepożądanych dźwięków i efektów.
Ponownie dokonałbym tego zakupu.
Chrysler PT Cruiser.
Tarcze tył : Zimmermann, klocki EBC Green Stuff
Tarcze przód : Zimmermann Sport, klocki Hawk Performance PC
Od dłuższego czasu używam takiego zestawu i jestem bardzo zadowolony.
Styl jazdy : ostry/agresywny