Poprzednie tarcze TRW (jakaś wersja z logo Mercedesa) zajechałem i przy ostrym hamowaniu z 200 do 100 km/h - pokrzywiłem. Kiedyś w Nissanie miałem Zimmermanny (gładkie), byłem z nich zadowolony, a te super wyglądają, więc zakupiłem ten komplecik. Chciałem je połączyć z Galfer 1050, ale 3 tygodniowy czas oczekiwania mnie zniechęcił. Więc połączyłem je z klockami Zimmermann. Hamowanie dużo ostrzejsze, pylą o wiele mniej od poprzednich i są cichutkie. Przejechałem ponad 6 tys. i nie narzekam. Przeżyły ostre awaryjne hamowanie. Mechanik pochwalił wybór, zdziwił się niską ceną... potem pokazał coś podobnego do AMG C63 za kilka tysięcy zł....
Do tej pory zrobiłem około 2000km i narazie jestem zadowolony
Niestety tarcze przy chamowaniu z dużej prędkości bardzo się grzeją i zaczyna się bicie , nadają się tylko do jazdy po mieście , w trasie jest tragedia kiedy się nagrzeją
Powiem tak. Przed zamontowaniem tych tarcz w duecie z klockami Galfer 1050 spodziewałem się różnicy na + w skuteczności hamulców względem tarcz gładkich i standardowych klocków ( komplet Zimmermann ) i się rozczarowałem. Różnicy nie widzę żadnej poza kilkoma stówami mniej w portfelu względem zestawu jaki miałem wcześniej.
Bardzo fajne tarcz, duża różnica na plus w porownaniu z OE, załozone Z EBC greenstaff
To mój drugi komplet tarcz tego producenta. Wcześniej miałem je w maździe 626 2.0 PB. Teraz jeżdżą w większym, cięższym i sporo mocniejszym aucie. I tym razem jestem z nich bardzo zadowolony. Jeżdżę raczej szybko, na sportowym zawieszeniu i oponach 235. Nigdy nie miałem uczucia, że nie zatrzymam się w porę, a jazda w zakrętach i dohamowanie przed kolejnym (opóźnione) nie stwarza problemów. Wyjazd na wakacje z pełnym bagażnikiem, trzema rowerami na haku i dwoma na dachu to także spokojna głowa o hamowanie w nagłej sytuacji. Jest bardzo dobrze. Nie krzywią się, są ciche (klocki Galfer Sport FDHP 1050) i cały zestaw świetnie ze sobą współpracuje. Nie ukrywam, że chciałoby się mieć lepsze (droższe) ale na moje potrzeby, taty z zacięciem sportowym, z dużym zapasem spełniają oczekiwania. Hamowanie mocno obciążonym autem nie powoduje stanu przedzawałowego. Przejechałem ok. 6000 km więc bez szału ale to pozwoliło by wyrobić sobie o nich dobre zdanie.
ok
Solidna Firma
- wygodne i proste dopasowanie produktu do danego auta (wielki plus)
- szybka realizacja zamówienia
- świetny kontakt (na bieżąco wiemy co się dzieje z naszym zamówieniem)
Z pewnością mój układ hamulcowy będzie pochodził właśnie stąd
Pozdrawiam szefa jak i zespół
Dziękuję