Tarcze Zimmermann Sport 370.4400.52
Indeks: 370.4400.52
Cena dotyczy 1 szt. Wybierając 2 otrzymasz kpl na oś (lewa i prawa)
Średnica: 280 mm
Grubość: 22 mm
Wysokość: 44 mm
Liczba otworów: 4
Typ: Wentylowane, Nawiercane
Rozstaw śrub: 100 mm
Otwór centrujący: 55 mm
Appr. stamp: KBA 60872
Inne kody: 6000612391, N25133251
TARCZE ZIMMERMANN SPORT COAT
Zimmermann Sport to nawiercane tarcze hamulcowe pokryte antykorozyjną powłoką cynkową która skutecznie zabezpiecza tarcze przed korozją. Nawiercenia na powierzchni tarczy hamulcowej zwiększają skuteczność hamowania w każdych warunkach poprzez odprowadzenie gazów pomiędzy klockiem hamulcowym a tarczą dodatkowo otwory nie przyczyniają się nadmiernego hałasu podczas hamowań z dużych prędkości. Kolejną funkcją nawierceń na traczy hamulcowej jest usuwanie pyłu oraz zaszklonej powłoki części ciernej klocków hamulcowych która tworzy się podczas pracy wysokich temperaturach podnoszą tym samym skuteczność hamowania wysokich temperaturach. Kolejną zaletą nawiercanych tarcz hamulcowych Zimmermann jest większa wydajność chłodzenia która przekłada się na zmniejszenie ryzyka przegrzania tracz hamulcowych.
Cechy:
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - cynkowa powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa
- - odporność na przegrzanie
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód ABARTH 124 Spider 1.4 Turbo (170 km) 2016-2019
- Tarcze przód FIAT 124 Spider 1.4 Turbo (140 km) 2016-2019
- Tarcze przód MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 2.0 (160 km) 2015-
- Tarcze przód MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 2.0 (181 km) 2018-
- Tarcze przód MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 2.0 (160 km) 2017-
- Tarcze przód MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 2.0 (181 km) 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód ABARTH 124 Spider 1.4 Turbo (170 km) 2016-2019
- Tarcze przód FIAT 124 Spider 1.4 Turbo (140 km) 2016-2019
- Tarcze przód MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 2.0 (160 km) 2015-
- Tarcze przód MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 2.0 (181 km) 2018-
- Tarcze przód MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 2.0 (160 km) 2017-
- Tarcze przód MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 2.0 (181 km) 2018-
B200 AMG
Poprzednie tarcze TRW (jakaś wersja z logo Mercedesa) zajechałem i przy ostrym hamowaniu z 200 do 100 km/h - pokrzywiłem. Kiedyś w Nissanie miałem Zimmermanny (gładkie), byłem z nich zadowolony, a te super wyglądają, więc zakupiłem ten komplecik. Chciałem je połączyć z Galfer 1050, ale 3 tygodniowy czas oczekiwania mnie zniechęcił. Więc połączyłem je z klockami Zimmermann. Hamowanie dużo ostrzejsze, pylą o wiele mniej od poprzednich i są cichutkie. Przejechałem ponad 6 tys. i nie narzekam. Przeżyły ostre awaryjne hamowanie. Mechanik pochwalił wybór, zdziwił się niską ceną... potem pokazał coś podobnego do AMG C63 za kilka tysięcy zł....
Citroen c5
Do tej pory zrobiłem około 2000km i narazie jestem zadowolony
Audi A6 c7 allroad 14 rok
Niestety tarcze przy chamowaniu z dużej prędkości bardzo się grzeją i zaczyna się bicie , nadają się tylko do jazdy po mieście , w trasie jest tragedia kiedy się nagrzeją
VW Sharan 1.9 TDI, ASZ
Powiem tak. Przed zamontowaniem tych tarcz w duecie z klockami Galfer 1050 spodziewałem się różnicy na + w skuteczności hamulców względem tarcz gładkich i standardowych klocków ( komplet Zimmermann ) i się rozczarowałem. Różnicy nie widzę żadnej poza kilkoma stówami mniej w portfelu względem zestawu jaki miałem wcześniej.
Peuegeote 208 115 Kw
Bardzo fajne tarcz, duża różnica na plus w porownaniu z OE, załozone Z EBC greenstaff
Ford S-Max 2.0 TdCi '12
To mój drugi komplet tarcz tego producenta. Wcześniej miałem je w maździe 626 2.0 PB. Teraz jeżdżą w większym, cięższym i sporo mocniejszym aucie. I tym razem jestem z nich bardzo zadowolony. Jeżdżę raczej szybko, na sportowym zawieszeniu i oponach 235. Nigdy nie miałem uczucia, że nie zatrzymam się w porę, a jazda w zakrętach i dohamowanie przed kolejnym (opóźnione) nie stwarza problemów. Wyjazd na wakacje z pełnym bagażnikiem, trzema rowerami na haku i dwoma na dachu to także spokojna głowa o hamowanie w nagłej sytuacji. Jest bardzo dobrze. Nie krzywią się, są ciche (klocki Galfer Sport FDHP 1050) i cały zestaw świetnie ze sobą współpracuje. Nie ukrywam, że chciałoby się mieć lepsze (droższe) ale na moje potrzeby, taty z zacięciem sportowym, z dużym zapasem spełniają oczekiwania. Hamowanie mocno obciążonym autem nie powoduje stanu przedzawałowego. Przejechałem ok. 6000 km więc bez szału ale to pozwoliło by wyrobić sobie o nich dobre zdanie.
Honda Civic 1.6 FK
ok
Solidna Firma
- wygodne i proste dopasowanie produktu do danego auta (wielki plus)
- szybka realizacja zamówienia
- świetny kontakt (na bieżąco wiemy co się dzieje z naszym zamówieniem)
Z pewnością mój układ hamulcowy będzie pochodził właśnie stąd
Pozdrawiam szefa jak i zespół
Dziękuję