KLOCKI DBA XTREME PERFORMANCE
Klocki hamulcowe Xtreme Performance DBA zostały zaprojektowane dla kierowców poszukujących wysokiej początkowej siły hamowania dostępnej od niskiej do wysokiej temperatury. Seria XP przeznaczona jest do ciężkich zastosowań, gdzie wymagane są wyższe poziomy tarcia, aby bezpiecznie hamować w ekstremalnych warunkach.
DBA zaleca klocki hamulcowe Xtreme Performance do zastosowań w samochodach poruszających się w ruchu ulicznym, samochodów sportowych, do amatorskich imprez sportowych typu Track Day, ciężkiego holowania, zmodyfikowanych samochodów 4WD.
Producent klocków DBA do użytkowania serii Xtreme zaleca nacinane tarcze hamulcowe T3 serii 4000 i 5000.
Numery części Street Performance DBA są oznaczone ‘XP’ na końcu indeksu.
Cechy:
- - Półmetaliczne, cierne włókno węglowe
- - Wysoki współczynnik tarcia (średnia 0.45 od niskiej do wysokiej temperatury)
- - Doskonała wydajność w wysokich temperaturach
- - Optymalna wytrzymałość na hamowanie do 550ºC
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ASTON MARTIN DB7 5.9 (420 km) 99-2003
- Klocki tył CADILLAC CTS-V 5.7 (400 km) 2004-2006
- Klocki tył CADILLAC CTS-V 6.0 (400 km) 2006-2007
- Klocki tył CADILLAC CTS-V 6.2 Supercharged (556 km) 2008-2013
- Klocki tył CADILLAC CTS-V 6.2 Supercharged (649 km) 2016-
- Klocki tył CADILLAC STS 4.6 2005-2010
- Klocki tył CADILLAC STS-V 4.4 Supercharged 2004-2011
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS 3.6 Twin Turbo 2015-2019
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS-V 5.7 2004-2005
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS-V 6.0 2006-2007
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS-V 6.2 Supercharged 2008-2014
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS-V 6.2 Supercharged 2016-2019
- Klocki tył CADILLAC (USA) STS 4.6 HD (J56) 2006-2010
- Klocki tył CADILLAC (USA) STS-V 4.4 Supercharged 2004-2011
- Klocki tył CHEVROLET (USA) Camaro (6th Gen) 6.2 Supercharged ZL1 2016-
- Klocki tył CHEVROLET (USA) SS 6.2 2015-2017
- Klocki przód CITROEN DS3 1.6 Turbo (207 km) 2010-2015
- Klocki tył DAIMLER Super Eight 4.2 Supercharged 2005-2006
- Klocki tył (Dla tarcz 330mm) DAIMLER Super V8 4.0 Supercharged 97-2003
- Klocki tył DAIMLER Super V8 4.2 Supercharged 2005-2006
- Klocki tył DE TOMASO Pantera 90 (Si) 5.0 90-93
- Klocki przód DS DS3 1.6 Turbo (210 km) 2015-
- Klocki tył (System Brembo) FORD F6 Tornado F6 Tornado F6 Tornado
- Klocki tył (System Brembo) FORD F6 Typhoon F6 Typhoon F6 Typhoon
- Klocki tył (System Brembo) FORD FPV BA GT
- Klocki tył FORD FPV GTP GTP
- Klocki tył (System Brembo) FORD Pursuit Pursuit Pursuit
- Klocki tył FORD Super Pursuit Super Pursuit Super Pursuit
- Klocki tył FORD Territory 4.0 Turbo 2008-
- Klocki tył FORD Territory 4.0 Turbo 2008-2016
- Klocki tył FORD Tickford AU T Series -
- Klocki tył JAGUAR S-Type 4.2 R Supercharged (390 km) 2002-2006
- Klocki tył JAGUAR XJR 4.0 Supercharged V8 97-2003
- Klocki tył JAGUAR XJR 4.2 Supercharged 2003-2006
- Klocki tył (Dla tarcz 330mm) JAGUAR XK8 4.2 2002-2006
- Klocki tył (Dla tarcz 330mm) JAGUAR XKR 4.0 Supercharged 98-2002
- Klocki tył JAGUAR XKR 4.2 Supercharged 2002-2006
- Klocki przód KTM X-Bow 2.0 Turbo (240 km) 2008-
- Klocki przód KTM X-Bow R 2.0 Turbo (300 km) 2011-
- Klocki przód LOTUS Esprit 2.0 Turbo GT3 (240 km) 96-99
- Klocki przód LOTUS Esprit 2.2 Turbo (300 km) 95-96
- Klocki przód LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (355 km) 96-2001
- Klocki przód MG XPOWER SV 4.6 (320 km) 2003-2005
- Klocki przód (Dla tarcz 323mm) PEUGEOT 208 (Mk1) 2012-2019 1.6 Turbo GTi (208 km) 2015-2019
- Klocki tył TESLA Model S Electric AWD 2012-2017
- Klocki tył TESLA Model S Electric RWD 2012-2017
- Klocki tył TESLA Model X Electric 2015-
- Klocki tył VOLVO S60 (Mk1) 2000-2010 2.5 Turbo R 2003-2005
- Klocki tył VOLVO S60 (Mk1) 2000-2010 2.5 Turbo R 2005-2007
- Klocki tył VOLVO V70 (Mk2) 2000-2007 2.5 Turbo R (300 km) 2003-2005
- Klocki tył VOLVO V70 (Mk2) 2000-2007 2.5 Turbo R (300 km) 2005-2007
- Klocki tył VOLVO (USA) S60 2.5 Turbo R 2003-2007
- Klocki tył VOLVO (USA) V70 2.5 Turbo R 2003-2007
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ASTON MARTIN DB7 5.9 (420 km) 99-2003
- Klocki tył CADILLAC CTS-V 5.7 (400 km) 2004-2006
- Klocki tył CADILLAC CTS-V 6.0 (400 km) 2006-2007
- Klocki tył CADILLAC CTS-V 6.2 Supercharged (556 km) 2008-2013
- Klocki tył CADILLAC CTS-V 6.2 Supercharged (649 km) 2016-
- Klocki tył CADILLAC STS 4.6 2005-2010
- Klocki tył CADILLAC STS-V 4.4 Supercharged 2004-2011
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS 3.6 Twin Turbo 2015-2019
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS-V 5.7 2004-2005
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS-V 6.0 2006-2007
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS-V 6.2 Supercharged 2008-2014
- Klocki tył CADILLAC (USA) CTS-V 6.2 Supercharged 2016-2019
- Klocki tył CADILLAC (USA) STS 4.6 HD (J56) 2006-2010
- Klocki tył CADILLAC (USA) STS-V 4.4 Supercharged 2004-2011
- Klocki tył CHEVROLET (USA) Camaro (6th Gen) 6.2 Supercharged ZL1 2016-
- Klocki tył CHEVROLET (USA) SS 6.2 2015-2017
- Klocki przód CITROEN DS3 1.6 Turbo (207 km) 2010-2015
- Klocki tył DAIMLER Super Eight 4.2 Supercharged 2005-2006
- Klocki tył (Dla tarcz 330mm) DAIMLER Super V8 4.0 Supercharged 97-2003
- Klocki tył DAIMLER Super V8 4.2 Supercharged 2005-2006
- Klocki tył DE TOMASO Pantera 90 (Si) 5.0 90-93
- Klocki przód DS DS3 1.6 Turbo (210 km) 2015-
- Klocki tył (System Brembo) FORD F6 Tornado F6 Tornado F6 Tornado
- Klocki tył (System Brembo) FORD F6 Typhoon F6 Typhoon F6 Typhoon
- Klocki tył (System Brembo) FORD FPV BA GT
- Klocki tył FORD FPV GTP GTP
- Klocki tył (System Brembo) FORD Pursuit Pursuit Pursuit
- Klocki tył FORD Super Pursuit Super Pursuit Super Pursuit
- Klocki tył FORD Territory 4.0 Turbo 2008-
- Klocki tył FORD Territory 4.0 Turbo 2008-2016
- Klocki tył FORD Tickford AU T Series -
- Klocki tył JAGUAR S-Type 4.2 R Supercharged (390 km) 2002-2006
- Klocki tył JAGUAR XJR 4.0 Supercharged V8 97-2003
- Klocki tył JAGUAR XJR 4.2 Supercharged 2003-2006
- Klocki tył (Dla tarcz 330mm) JAGUAR XK8 4.2 2002-2006
- Klocki tył (Dla tarcz 330mm) JAGUAR XKR 4.0 Supercharged 98-2002
- Klocki tył JAGUAR XKR 4.2 Supercharged 2002-2006
- Klocki przód KTM X-Bow 2.0 Turbo (240 km) 2008-
- Klocki przód KTM X-Bow R 2.0 Turbo (300 km) 2011-
- Klocki przód LOTUS Esprit 2.0 Turbo GT3 (240 km) 96-99
- Klocki przód LOTUS Esprit 2.2 Turbo (300 km) 95-96
- Klocki przód LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (355 km) 96-2001
- Klocki przód MG XPOWER SV 4.6 (320 km) 2003-2005
- Klocki przód (Dla tarcz 323mm) PEUGEOT 208 (Mk1) 2012-2019 1.6 Turbo GTi (208 km) 2015-2019
- Klocki tył TESLA Model S Electric AWD 2012-2017
- Klocki tył TESLA Model S Electric RWD 2012-2017
- Klocki tył TESLA Model X Electric 2015-
- Klocki tył VOLVO S60 (Mk1) 2000-2010 2.5 Turbo R 2003-2005
- Klocki tył VOLVO S60 (Mk1) 2000-2010 2.5 Turbo R 2005-2007
- Klocki tył VOLVO V70 (Mk2) 2000-2007 2.5 Turbo R (300 km) 2003-2005
- Klocki tył VOLVO V70 (Mk2) 2000-2007 2.5 Turbo R (300 km) 2005-2007
- Klocki tył VOLVO (USA) S60 2.5 Turbo R 2003-2007
- Klocki tył VOLVO (USA) V70 2.5 Turbo R 2003-2007
Dba seria 4000
Tragedia komplet na przód i tył tarcze seria 4000 nacinane klocki xtreme performance Audi A6 C7 2,0 tdi po przejechaniu 3 km z prędkością max 120 w zakrętach z dohamowywaniem ze wszystkich tarcz idzie dym wygląda jak by się samochód palił i do hamulce się kończą masakra. Jeszcze na takim gruzie nie jeździłem.
Volvo S60 2.4 T5
Klocki rewelacja. Zwykłe brembo w połączeniu z tarczami Rotinger skończyły się końcem tarcz (przegrzenie i wichrowanie) przy jedym wymuszeniu przez busa.
Doinformowałem się porządnie o układach hamulcowych i zainwestowałem w tarcze Black Diamond 316 mm oraz klocki DBA Xtreme Performance DB1658XP. Teraz hamulce to przysłowiowa żyletka. Mocno zagrzane wyją w różnych tonacjach (w sumie hałas fajnie informuje o stopniu nagrzania) ale to zasługa tarcz które są i frezowane i wiercone. Przypuszczam, że dość spore pylenie i zużycie również. Teraz kupiłbym tarcze wyłącznie wiercone. Styl jazdy jednakże bardzo dynamiczny, a hamulce mają za zadanie ogarnąć 1'600 kg masy, także... robią robotę :)
Bullitt
Świetny feeling, temperatura w ryzach, zużycie trudno ocenić ale stosunek ceny do jakości i performancu znakomity!!!
Skoda Octavia
Wyraźnie lepiej hamują od seryjnych
Cayenne S
Bardzo dobre klocki, kupiłem na przód i po 30k dodałem tył. Nie tanie ale... POLECAM!!!
Audi S5
Klocki bardzo fajne, poprawiona siła hamowania, wyczuwalnie lepsza modulacja. Super produkt w tej cenie.
Discovery Sport
Polecam wszystkim