KLOCKI DBA XTREME PERFORMANCE
Klocki hamulcowe Xtreme Performance DBA zostały zaprojektowane dla kierowców poszukujących wysokiej początkowej siły hamowania dostępnej od niskiej do wysokiej temperatury. Seria XP przeznaczona jest do ciężkich zastosowań, gdzie wymagane są wyższe poziomy tarcia, aby bezpiecznie hamować w ekstremalnych warunkach.
DBA zaleca klocki hamulcowe Xtreme Performance do zastosowań w samochodach poruszających się w ruchu ulicznym, samochodów sportowych, do amatorskich imprez sportowych typu Track Day, ciężkiego holowania, zmodyfikowanych samochodów 4WD.
Producent klocków DBA do użytkowania serii Xtreme zaleca nacinane tarcze hamulcowe T3 serii 4000 i 5000.
Numery części Street Performance DBA są oznaczone ‘XP’ na końcu indeksu.
Cechy:
- - Półmetaliczne, cierne włókno węglowe
- - Wysoki współczynnik tarcia (średnia 0.45 od niskiej do wysokiej temperatury)
- - Doskonała wydajność w wysokich temperaturach
- - Optymalna wytrzymałość na hamowanie do 550ºC
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód BMW X4 (F26) 3.0 Turbo M40 360 km 2016-2018
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 -30 2007-2010
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 Turbo -35 2010-2013
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 Turbo Diesel 30d 2007-2010
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 Turbo Diesel 30d 2010-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X5 (E70) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2007-2010
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2010-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X5 (E70) 4.8 -48 2007-2010
- Klocki przód BMW X5 (F15) 2.0 Turbo/Electric 40e 313 km 2015-2018
- Klocki przód BMW X5 (F15) 2.0 Twin Turbo Diesel 25d 2013-2018
- Klocki przód BMW X5 (F15) 3.0 Turbo -35 2013-2018
- Klocki przód BMW X5 (F15) 3.0 Turbo Diesel 30d 2013-2018
- Klocki przód BMW X5 (F15) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2013-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X6 (E71) 3.0 Turbo -35 2010-2014
- Klocki przód BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 211 km 2010-2014
- Klocki przód BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 235 km 2008-2010
- Klocki przód BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 245 km 2010-2014
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo -35 2008-2010
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2008-2010
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2010-2014
- Klocki przód BMW X6 (F16) 3.0 Turbo -35 306 km 2015-2019
- Klocki przód BMW X6 (F16) 3.0 Turbo Diesel 30d 258 km 2014-2019
- Klocki przód BMW X6 (F16) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 313 km 2015-2019
- Klocki przód BMW (USA) X4 3.0 Tuirbo M40 2016-
- Klocki przód BMW (USA) X5 2.0 Turbo/Electric 40eF15 2015-2018
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 2007-2010
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 Turbo -35 2010-2014
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 Turbo 35F15 2014-2018
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2009-2014
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 Twin Turbo Diesel 35dF15 2014-2018
- Klocki przód BMW (USA) X5 4.8 2007-2010
- Klocki przód BMW (USA) X6 3.0 Twin Turbo -35 2008-2015
- Klocki przód BMW (USA) X6 3.0 Twin Turbo 35F16 2015-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód BMW X4 (F26) 3.0 Turbo M40 360 km 2016-2018
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 -30 2007-2010
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 Turbo -35 2010-2013
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 Turbo Diesel 30d 2007-2010
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 Turbo Diesel 30d 2010-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X5 (E70) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2007-2010
- Klocki przód BMW X5 (E70) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2010-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X5 (E70) 4.8 -48 2007-2010
- Klocki przód BMW X5 (F15) 2.0 Turbo/Electric 40e 313 km 2015-2018
- Klocki przód BMW X5 (F15) 2.0 Twin Turbo Diesel 25d 2013-2018
- Klocki przód BMW X5 (F15) 3.0 Turbo -35 2013-2018
- Klocki przód BMW X5 (F15) 3.0 Turbo Diesel 30d 2013-2018
- Klocki przód BMW X5 (F15) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2013-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X6 (E71) 3.0 Turbo -35 2010-2014
- Klocki przód BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 211 km 2010-2014
- Klocki przód BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 235 km 2008-2010
- Klocki przód BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 245 km 2010-2014
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo -35 2008-2010
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2008-2010
- Klocki przód (Dla tarcz 348mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2010-2014
- Klocki przód BMW X6 (F16) 3.0 Turbo -35 306 km 2015-2019
- Klocki przód BMW X6 (F16) 3.0 Turbo Diesel 30d 258 km 2014-2019
- Klocki przód BMW X6 (F16) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 313 km 2015-2019
- Klocki przód BMW (USA) X4 3.0 Tuirbo M40 2016-
- Klocki przód BMW (USA) X5 2.0 Turbo/Electric 40eF15 2015-2018
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 2007-2010
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 Turbo -35 2010-2014
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 Turbo 35F15 2014-2018
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2009-2014
- Klocki przód BMW (USA) X5 3.0 Twin Turbo Diesel 35dF15 2014-2018
- Klocki przód BMW (USA) X5 4.8 2007-2010
- Klocki przód BMW (USA) X6 3.0 Twin Turbo -35 2008-2015
- Klocki przód BMW (USA) X6 3.0 Twin Turbo 35F16 2015-
Dba seria 4000
Tragedia komplet na przód i tył tarcze seria 4000 nacinane klocki xtreme performance Audi A6 C7 2,0 tdi po przejechaniu 3 km z prędkością max 120 w zakrętach z dohamowywaniem ze wszystkich tarcz idzie dym wygląda jak by się samochód palił i do hamulce się kończą masakra. Jeszcze na takim gruzie nie jeździłem.
Volvo S60 2.4 T5
Klocki rewelacja. Zwykłe brembo w połączeniu z tarczami Rotinger skończyły się końcem tarcz (przegrzenie i wichrowanie) przy jedym wymuszeniu przez busa.
Doinformowałem się porządnie o układach hamulcowych i zainwestowałem w tarcze Black Diamond 316 mm oraz klocki DBA Xtreme Performance DB1658XP. Teraz hamulce to przysłowiowa żyletka. Mocno zagrzane wyją w różnych tonacjach (w sumie hałas fajnie informuje o stopniu nagrzania) ale to zasługa tarcz które są i frezowane i wiercone. Przypuszczam, że dość spore pylenie i zużycie również. Teraz kupiłbym tarcze wyłącznie wiercone. Styl jazdy jednakże bardzo dynamiczny, a hamulce mają za zadanie ogarnąć 1'600 kg masy, także... robią robotę :)
Bullitt
Świetny feeling, temperatura w ryzach, zużycie trudno ocenić ale stosunek ceny do jakości i performancu znakomity!!!
Skoda Octavia
Wyraźnie lepiej hamują od seryjnych
Cayenne S
Bardzo dobre klocki, kupiłem na przód i po 30k dodałem tył. Nie tanie ale... POLECAM!!!
Audi S5
Klocki bardzo fajne, poprawiona siła hamowania, wyczuwalnie lepsza modulacja. Super produkt w tej cenie.
Discovery Sport
Polecam wszystkim