KLOCKI DBA XTREME PERFORMANCE
Klocki hamulcowe Xtreme Performance DBA zostały zaprojektowane dla kierowców poszukujących wysokiej początkowej siły hamowania dostępnej od niskiej do wysokiej temperatury. Seria XP przeznaczona jest do ciężkich zastosowań, gdzie wymagane są wyższe poziomy tarcia, aby bezpiecznie hamować w ekstremalnych warunkach.
DBA zaleca klocki hamulcowe Xtreme Performance do zastosowań w samochodach poruszających się w ruchu ulicznym, samochodów sportowych, do amatorskich imprez sportowych typu Track Day, ciężkiego holowania, zmodyfikowanych samochodów 4WD.
Producent klocków DBA do użytkowania serii Xtreme zaleca nacinane tarcze hamulcowe T3 serii 4000 i 5000.
Numery części Street Performance DBA są oznaczone ‘XP’ na końcu indeksu.
Cechy:
- - Półmetaliczne, cierne włókno węglowe
- - Wysoki współczynnik tarcia (średnia 0.45 od niskiej do wysokiej temperatury)
- - Doskonała wydajność w wysokich temperaturach
- - Optymalna wytrzymałość na hamowanie do 550ºC
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył INFINITI (USA) G35 3.5 (Manual) (Brembo) 2003-2004
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Ghibli (AM336) 1992-1999 2.0 Twin Turbo (306 km) 93-99
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Ghibli (AM336) 1992-1999 2.8 Twin Turbo (284 km) 93-99
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 2.8 Twin Turbo (284 km) 94-2001
- Klocki tył MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 3.2 Twin Turbo (336 km) 96-2001
- Klocki tył MG ZT 4.6 (260 km) 2004-2005
- Klocki tył MG ZT-T 4.6 (260 km) 2004-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo GSR 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 6 2.0 Turbo 98-2001
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 7 2.0 Turbo 2000-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2002-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2004-2005 (400 km) (FQ-400)
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2008
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2008 (FQ-360)
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 8 2.0 Turbo (FQ400)(Alcon Caliper) 2004-2005
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2003-2005
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 9 2.0 Turbo (FQ360)(Alcon Caliper) 2005-2007
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2007
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evolution 2.0 Turbo 99-2003
- Klocki tył NISSAN 350Z 3.5 (Brembo) 2003-2009
- Klocki tył NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.6 Twin Turbo (V Spec) 92-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R33) 1993-1998 2.6 Twin Turbo 95-98 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.6 Twin Turbo 99-2003 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (V35) 2001-2006 3.5 (V35) (Manual) 2001-2004
- Klocki tył NISSAN Stagea 2.6 Twin Turbo (C34) 98-2001
- Klocki tył NISSAN (USA) 350Z 3.5 (Brembo) 2002-2009
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo V-Spec 92-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R33) 2.6 Twin Turbo 95-98 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.6 Twin Turbo 99-2003 GT-R
- Klocki tył ROVER 75 4.6 2004-2005
- Klocki tył SUBARU BRZ 2.0 tS (200 km) 2013-
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.5 Turbo STi (320 km) 2004-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX STi (100 pcd) 2002-2005
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX STi (114 pcd) 2005-2006
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo (RB320) 2006-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo WRX STi 2006-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GJ, GP) 2012-2017 2.5 Turbo WRX STI (300 km) 2012-2017
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo Cosworth (395 km) 2010-2012
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo WRX STi 2007-2012
- Klocki tył SUBARU WRX STi 2.5 Turbo (300 km) 2012-2017
- Klocki tył SUBARU (USA) BRZ 2.0 (Brembo) 2017-
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX STi 2003-2004
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2003-2004
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2005-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2008-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) WRX STi 2.5 Turbo 2015-2017
- Klocki tył TOYOTA GR86 2.4 TRDiesel (200 km) 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) 86 2.0 TRDiesel 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył INFINITI (USA) G35 3.5 (Manual) (Brembo) 2003-2004
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Ghibli (AM336) 1992-1999 2.0 Twin Turbo (306 km) 93-99
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Ghibli (AM336) 1992-1999 2.8 Twin Turbo (284 km) 93-99
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 2.8 Twin Turbo (284 km) 94-2001
- Klocki tył MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 3.2 Twin Turbo (336 km) 96-2001
- Klocki tył MG ZT 4.6 (260 km) 2004-2005
- Klocki tył MG ZT-T 4.6 (260 km) 2004-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo GSR 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 6 2.0 Turbo 98-2001
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 7 2.0 Turbo 2000-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2002-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2004-2005 (400 km) (FQ-400)
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2008
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2008 (FQ-360)
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 8 2.0 Turbo (FQ400)(Alcon Caliper) 2004-2005
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2003-2005
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 9 2.0 Turbo (FQ360)(Alcon Caliper) 2005-2007
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2007
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evolution 2.0 Turbo 99-2003
- Klocki tył NISSAN 350Z 3.5 (Brembo) 2003-2009
- Klocki tył NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.6 Twin Turbo (V Spec) 92-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R33) 1993-1998 2.6 Twin Turbo 95-98 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.6 Twin Turbo 99-2003 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (V35) 2001-2006 3.5 (V35) (Manual) 2001-2004
- Klocki tył NISSAN Stagea 2.6 Twin Turbo (C34) 98-2001
- Klocki tył NISSAN (USA) 350Z 3.5 (Brembo) 2002-2009
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo V-Spec 92-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R33) 2.6 Twin Turbo 95-98 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.6 Twin Turbo 99-2003 GT-R
- Klocki tył ROVER 75 4.6 2004-2005
- Klocki tył SUBARU BRZ 2.0 tS (200 km) 2013-
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.5 Turbo STi (320 km) 2004-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX STi (100 pcd) 2002-2005
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX STi (114 pcd) 2005-2006
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo (RB320) 2006-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo WRX STi 2006-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GJ, GP) 2012-2017 2.5 Turbo WRX STI (300 km) 2012-2017
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo Cosworth (395 km) 2010-2012
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo WRX STi 2007-2012
- Klocki tył SUBARU WRX STi 2.5 Turbo (300 km) 2012-2017
- Klocki tył SUBARU (USA) BRZ 2.0 (Brembo) 2017-
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX STi 2003-2004
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2003-2004
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2005-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2008-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) WRX STi 2.5 Turbo 2015-2017
- Klocki tył TOYOTA GR86 2.4 TRDiesel (200 km) 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) 86 2.0 TRDiesel 2018-
Dba seria 4000
Tragedia komplet na przód i tył tarcze seria 4000 nacinane klocki xtreme performance Audi A6 C7 2,0 tdi po przejechaniu 3 km z prędkością max 120 w zakrętach z dohamowywaniem ze wszystkich tarcz idzie dym wygląda jak by się samochód palił i do hamulce się kończą masakra. Jeszcze na takim gruzie nie jeździłem.
Volvo S60 2.4 T5
Klocki rewelacja. Zwykłe brembo w połączeniu z tarczami Rotinger skończyły się końcem tarcz (przegrzenie i wichrowanie) przy jedym wymuszeniu przez busa.
Doinformowałem się porządnie o układach hamulcowych i zainwestowałem w tarcze Black Diamond 316 mm oraz klocki DBA Xtreme Performance DB1658XP. Teraz hamulce to przysłowiowa żyletka. Mocno zagrzane wyją w różnych tonacjach (w sumie hałas fajnie informuje o stopniu nagrzania) ale to zasługa tarcz które są i frezowane i wiercone. Przypuszczam, że dość spore pylenie i zużycie również. Teraz kupiłbym tarcze wyłącznie wiercone. Styl jazdy jednakże bardzo dynamiczny, a hamulce mają za zadanie ogarnąć 1'600 kg masy, także... robią robotę :)
Bullitt
Świetny feeling, temperatura w ryzach, zużycie trudno ocenić ale stosunek ceny do jakości i performancu znakomity!!!
Skoda Octavia
Wyraźnie lepiej hamują od seryjnych
Cayenne S
Bardzo dobre klocki, kupiłem na przód i po 30k dodałem tył. Nie tanie ale... POLECAM!!!
Audi S5
Klocki bardzo fajne, poprawiona siła hamowania, wyczuwalnie lepsza modulacja. Super produkt w tej cenie.
Discovery Sport
Polecam wszystkim